SHEIN - BOMBER JACKET // PINK SWEATER // CONTRAST BLOUSE

Kochani dziś chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zamówienie ze sklepu Shein. Jak zwykle paczka została dostarczona w przeciągu 1-1,5 tygodnia. Tym razem wybrałam kurtkę bomberkę, długi sweter oraz szarą bluzkę. 

SHEIN - BOMBER JACKET //  PINK SWEATER // CONTRAST BLOUSE

BOMBER JACKET

Zdecydowałam się na najmodniejszą kurtka w tym sezonie w kolorze burgundowym. Kurtka jest bardzo uniwersalna, bo pasuje zarówno do stylizacji sportowych jak i eleganckich. Co istotne została wykonana z solidnego i miękkiego materiału. Ma typowy elastyczny ściągacz na stójce, oraz ściągacze przy rękawach i na dole.   

SHEIN - BOMBER JACKET //  PINK SWEATER // CONTRAST BLOUSE


Sweter z odkrytymi ramionami i wcięciami z przodu został wykonany z niezwykle miękkiego materiału. Jest bardzo wygodny i ciepły. Można nosić go jako sukienkę lub jako tunikę do spodni.

SHEIN - BOMBER JACKET //  PINK SWEATER // CONTRAST BLOUSE

SHEIN - BOMBER JACKET //  PINK SWEATER // CONTRAST BLOUSE


Szara bluzka z została wzbogacona o biały kołnierzyk i plisy na ramionach. Dodatkowo posiada ciekawe zapięcie. 

SHEIN - BOMBER JACKET //  PINK SWEATER // CONTRAST BLOUSE

Kochani co sądzicie, jestem ciekawa Waszego zadania? Lubicie sklep Shein?

***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

28 komentarzy :

  1. Fajna bomberka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z racji, że jestem zakupoholiczką moją uwagę przykuły buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie kupowałam z tego sklepu, ale bardzo podoba mi się burgundowa kurteczka :D A skąd spodnie? Bo wydaje mi się, że mam takie same :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pamiętam to spodnie są z Stradivarius.

      Usuń
  6. Bomber jacket jest świetny - mam ostatnio słabość do tego typu krojów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka i sweter bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy długi sweter dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne rzeczy kochana :) Ale ty masz figurkę, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się podoba. Poklikane. Mam prośbę wpadnij do mnie na blog też poklikaj bo zaczęłam pierwsza współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula mi się podoba bardzo z

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberka to na pewno będzie dobry zakup. Na przecenach upolowałam podobną tylko, że czarną w Zarze i muszę przyznać, że to najwygodniejsza i najbardziej uniwersalna rzecz ever :) Bardzo podoba mi się również ten różowy sweterek (ale ja kocham róż, więc wszystko co różowe od razu przyciąga mój wzrok, haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd jestem zadowolona ze wszystkich zakupów. Też uważam, że kurtki bomberki są wygodne.

      Usuń
  14. Nie zrozum mnie źle, muszę to napisać :D Masz naprawdę piękne nogi :D Takie to tylko pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.