EPREZENTY SPERSONALIZOWANE PREZENTY NA KAŻDĄ OKAZJĘ - PIÓRO MARKI PARKER

Kochani dobór odpowiedniego prezentu to zawsze trudny wybór, dlatego dziś chciałabym zapoznać Was z internatowym sklepem ePrezenty. To on pomógł mi w wyborze prezentu urodzinowego dla mojego chłopaka.


KILKA INFORMACJI O SKLEPIE

Sklep eprezenty.pl to ponad 2000 pomysłów na wyjątkowy prezent z grawerem. W ofercie znajdują się m.in prezenty na urodziny, imieniny, ślub, chrzciny czy rocznicę.

MOJA OPINIA

Są takie dni w roku, że każdy z nas boryka się z problemem wyboru odpowiedniego prezentu. Urodziny, imieniny, chrzciny czy rocznica ślubu to okazję gdzie warto podarować coś wyjątkowego i nietypowego. Z pewnością pomoże nam w tym internetowy sklep ePrezenty, który posiada mnóstwo propozycji i inspiracji. Znajdziemy w nim prezenty odpowiednie do wieku, płci i okazji. Co istotne asortyment sklepu jest podzielony na kategorię lub okazję. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne, bo ułatwia znalezienie odpowiedniego prezentu. Ponadto sklep specjalizuje się w prezentach personalizowanych i do każdego podarunku można dodać indywidualny grawer. Sama strona jest bardzo intuicyjna i łatwa w obsłudze. Uważam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Spośród tysiąca propozycji zdecydowałam się na pióro marki Parker.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ 
- cena: 139 zł
  

OPIS PRODUCENTA

Wysokiej jakości pióro marki Parker - IM Brushed Metal CT oraz wygrawerowane na nim życzenia to doskonała pamiątka bez względu na okazję. Stalówka stalowa, korpus na bazie z mosiądzu, wykończenia chromowane. Technologia firmy PARKER gwarantuje znakomite działanie i wysoką jakość. To pióro wraz z indywidualnym grawerem będzie z pewnością trafionym podarunkiem. Polecamy jako prezent na urodziny, podziękowanie czy zakończenie roku szkolnego.

MOJA OPINIA

Od pewnego czasu szukałam idealnego prezentu urodzinowego dla mojego chłopaka i w ostateczności pomógł mi w tym sklep ePrezenty. Wybrałam pióro marki Parker - IM Brushed Metal CT. Zdecydowanie na pochwałę zasługuję obsługa i czas realizacji zamówienia ponieważ moje przyszło w ekspresowym tempie. Paczka była dobrze zabezpieczona i ofoliowana. Pióro marki Parker ma klasyczny i elegancki kształt. Posiada mosiężny korpus ze szczotkowanego metalu i solidną stalówkę ze stali nierdzewnej typu F. Poza tym ma dwukanałowy system podawania atramentu, na tłoczek lub nabój. Ciekawie się prezentuje i dobrze leży w dłoni. Warto wspomnieć o grawerze, bo został wykonany naprawdę starannie i z ogromną precyzją. Mój chłopak był bardzo zadowolony z prezentu i z wysokiej jakości pióra.

Jestem w pełni usatysfakcjonowana z zamówionego prezentu i z pewnością jeszcze niejednokrotnie odwiedzę tę stronę.


 





 Kochani znacie sklep ePrezenty?


Personalizowane prezenty na każdą okazję 

*** 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

18 komentarzy :

  1. bardzo lubię to pioro:) w czerwcu dostal od nas, nasz promotor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pogardziłabym takim prezentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie prezenty :) Wytworne i osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie spersonalizowane prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę stronę. Rzeczywiście można tam znaleźć ciekawe propozycje na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pióro nie znam jeszcze sklepu ale zaraz zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długopis z grawerem otrzymałam od mamy z okazji ukończenia szkoły wyższej. Jest to niesamowity prezent, który jest bardzo pozostaje z nami na długo, który znaczy wiele i który jest bardzo indywidualnym, oryginalnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent dla kogos kto kocha pisać ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pogardziłabym piórem tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancki prezent :) Stronę kojarzę, ale jeszcze nic tam nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.