GLYSKINCARE - TONIK DO TWARZY GLY MIST // EMULSJA DO TWARZY Z KWASEM GLIKOLOWYM 5%

Kosmetyki marki GlySkinCare goszczą u mnie już od pewnego czasu i zdecydowanie podbiły moje serce. Dziś przyszła kolej na kolejne dwa kosmetyki, tonik do twarzy oraz emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 5%. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdził się ten zestaw to zapraszam do czytania.



TONIK DO TWARZY GLY MIST

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ
- cena: ok 18-20 zł / 200 ml


OPIS PRODUCENTA

Orzeźwiający tonik do twarzy zalecany do stosowania rano i wieczorem w celu oczyszczenia, odświeżenia oraz przywrócenia naturalnego odczynu skórze.

MOJA OPINIA

Jak zwykle zacznę od opakowania wiem, że nie szata zdobi, ale jak dla mnie to również istotny aspekt przy wyborze kosmetyku. Tonik umieszczony jest w charakterystycznej dla tej marki eleganckiej butelce i ponadto posiada wygodny atomizer. Dzięki czemu można go stosować na dwa sposoby bezpośrednio na twarz, albo na wacik. Tonik jest lekki i w stu procentach bezzapachowy. Tak jak zaleca producent stosowałam go rano i wieczorem. Po aplikacji nie lepi się, dlatego od razu można przystąpić do dalszych etapów pielęgnacji twarzy. Przede wszystkim kosmetyk perfekcyjnie oczyszcza i odświeża twarz. Dobrze usuwa resztki codziennego makijażu. Zauważyłam, że po regularnym stosowaniu poziom nawilżenia mojej skóry zdecydowanie się polepszył. Z pewnością to zasługa kwasu glikolowego ponieważ ma bardzo efektywne działanie nawilżające. Poza tym tonik likwiduje wszelkiego rodzaju suche skórki. Mimo, że w składzie znajduje się alkoholu to nie wysusza i nie ściąga skóry. Na koniec powiem Wam, że tonik nie podrażnił ani nie uczulił mojej mieszanej cery.

Jestem zadowolona z działania i jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego kosmetyku.




EMULSJA DO TWARZY Z KWASEM GLIKOLOWYM 5%

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ
- cena: ok 60-65 zł / 100 ml


OPIS PRODUCENTA

Lotion Lite 5 (5% kwasu glikolowego) – delikatnie pelingująca emulsja do twarzy na noc, przeznaczona do cery normalnej lub tłustej.

MOJA OPINIA

Emulsja umieszczona jest w zgrabnej butelce z pompką. Ma postać dość gęstego białego kremu. Również i w tym przypadku kosmetyk pozbawiony jest substancji zapachowych. Na początku miałam małe obiekcje co do tego kosmetyku, ale zastosowałam się do wszystkich wskazówek producenta i nie napotkały mnie żadne niemiłe niespodzianki. Przy pierwszym zastosowaniu należy pozostawić emulsję na skórze przez 2 godz., a później zmyć. Jeśli w ciągu 24 godzin nie pojawią się podrażnienia, można stosować emulsję na całą noc. Zawarty w preparacie kwas glikolowy może wywołać łagodne uczucie mrowienia lub zaczerwienienie skóry. Objawy te związane są z aktywnym działaniem preparatu i są przemijające. Zdecydowanie nie ma się czego bać ponieważ te uczucie jest krótkotrwałe i bezbolesne. Nie należy stosować emulsji na uszkodzoną skórę. Przy stosowaniu preparatów złuszczających należy zrezygnować z opalania oraz stosować filtry przeciwsłoneczne SPF 30. Po zastosowaniu emulsji na skórze pozostaje lekko tłusty film, dlatego należy go stosować przed snem. Kwas glikolowy bardzo dobrze spełnia tu swoją rolę, gdyż zdecydowanie poprawił kondycję mojej skóry przy czym delikatnie, ale skutecznie ją złuszczył. Już po pierwszy zastosowaniu skóra stała się uelastyczniona i nawilżona. Idealnie poradziła sobie z usunięciem martwego naskórka. Poza tym koloryt skóry jest widocznie jaśniejszy i wyrównany. Nie wiem jak emulsja poradziłaby sobie z rozjaśnieniem przebarwień po słonecznych, hormonalnych itp. ponieważ takie problemy u mnie nie występują. Kosmetyk jest bardzo wydajny i wystarczy niewielka ilość, by pokryć całą twarz.

Moim zdaniem efekty są widoczne gołych okiem, skóra jest zdrowa i promienna. Jestem w pełni usatysfakcjonowana z działania tej emulsji.




Kochani, a Wy macie jakieś doświadczenie z kosmetykami GlySkinCare? Co uważacie o dzisiejszych przedstawionych kosmetykach?



 





***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

16 komentarzy :

  1. Nic z tej firmy nie miałam, ale ta emulsja mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testuję produkty tej marki i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że i Ty jesteś zadowolona z tych kosmetyków.

      Usuń
  3. oba produkty wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki tej marki znam tylko z blogów; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory miałam okazję wypróbować ich serum nawilżające z kwasem hialuronowym oraz duet do włosów z olejem macadamia i cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych produktów osobiście ale ostatnio dużo postów się pojawiło na ich temat. Podobają mi się ich opakowania :-) opinie również zachęcają do zakupu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie opakowania są gustowne i eleganckie.

      Usuń
  7. Na tonik może być się skusiła. Emulsję raczej ominę, bo nie używam filtrów i wychodzę na słońce.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie u mnie na blogu pojawiła się recenzja maseczki Gly Masque :) zaciekawiły mnie też te produkty, bo uwielbiam kwas glikolowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zaciekawiła mnie zaprezentowana przez Ciebie maseczka.

      Usuń
  9. Oba produkty są bardzo ciekawe. Sama szukam ideałów do pielęgnacji mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kiedyś wypróbować kosmetyki tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś wypróbować kosmetyki tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.