EK KOSMETYKI NATURALNE - WOSK MANGO PEACH SALSA // DAYLIGHT KRINGLE WATERCOLORS

Woski i świece zapachowe towarzysza mi na co dzień. Dziś zaprezentuję Wam dwa nowe zapachy. Pierwszy to tarta Yankee Candle o zapachu Mango Peach Salsa, a drugi to daylight firmy Kingle o zapachu Watercolors.


WOSK MANGO PEACH SALSA

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ 
- cena: 6,70 zł


OPIS PRODUCENTA

Słodki i lekko pikantny soczyste mango i brzoskwinie połączone z wonią drzewa cytrusowego, kwiatami imbirowymi i różowym pieprzem.
 
MOJA OPINIA

Woski Mango Peach Salsa to prawdziwa bomba owocowa. Zdecydowanie króluje tu mango i brzoskwinia. To zapach bardzo naturalny i orzeźwiający. Jest intensywny i dość mocny, ale na pewno nie duszący. Kiedy zapalimy wosk, zapach unosi się w całym mieszkaniu. Te kompozycje zapachowe przede wszystkim kojarzą mi się z wakacjami, plażą i słonecznym latem. Po prostu pokochałam ten zapach.




DAYLIGHT KRINGLE WATERCOLORS

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ 
- cena: 12 zł


OPIS PRODUCENTA

Zniewalający zapach lata. Poczuj bogatą kompozycję kwiatowych aromatów ze słodkimi owocowymi akcentami, zrównoważoną wonią ciepłego drzewa sandałowego i dodającego zmysłowości piżma.
 
MOJA OPINIA

Daylight Watercolors umieszczona jest w plastikowym pudełku z pokrywką. To świeczka o zapachu kwiatowym wzbogacona o nuty owocowe. Zapach jest świeży i lekko słodki. Ponadto jest przyjemny i szybko rozchodzi się po pomieszczeniu. Te kompozycje zapachowe bardzo dobrze relaksują po całym ciężkim dniu. Z pewnością jeszcze wrócę do tego zapachu.


 


Moi mili a Wy lubicie woski i świece zapachowe? Jakie są Wasze ulubione zapachy?



 

***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

20 komentarzy :

  1. Mango Peach Salsa pachnie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę stwierdzić, że jestem fanką tego typu produktów. Są to są, nie ma ich, to nie ma. Owszem umilają czas spędzany w domu, nadają pomieszczeniom odpowiedni klimat, jednak nie są dla mnie niezbędne i nie koniecznie muszę mieć zapas zapachowych wosków i świec. Nie należę do fanek tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wszelkie woski zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mała i zgrabna, a na dodatek pięknie pachnie.

      Usuń
  5. Wyglądają super, muszę w końcu kupić sobie kominek ! Ciekawa jestem zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten wosk mango- zapach powala

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jego zakupu, nazwa i Twój opis intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mango peach salsa wpisuję na wishlist :) uwielbiam właśnie takie owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi juz woski strasznie obrzydły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze nie znudziły się, a palę je bardzo często.

      Usuń
  10. mango, brzoskwinie to zdecydowanie coś dla mnie.. lubię jedzeniowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością ten wosk przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
  11. Ciekawa jestem jak pachną te woski, nie wiem czy brzoskwinia czy mango to zapachy dla mnie, chyba trochę za słodko by mi było. :P

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ten owocowy to coś dla mnie :) ja ostatnio trochę odeszłam od palenia wosków i przerzuciłam się na odświeżacze powietrza, teraz mam np. zapachowe patyczki, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mango to ja uwielbiam :D Mogłabym je wąchać cały czas :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.