DRESSLINK - KOLEJNA PRZESYŁKA /SZCZOTKI DO MAKIJAŻU ORAZ ZESTAW POMADEK/

Kochani dziś chciałabym pokazać Wam ostatnie zamówienie ze sklepu Dresslink. Oczywiście po raz kolejny zdecydowałam się na akcesoria do makijażu, a dodatkowo dobrała zestaw pomadek.


ZESTAW SZCZOTEK DO MAKIJAŻU - dostępność TUTAJ

Zestaw składa się z 10 szczotek, 5 do twarzy i 5 do oczu. Szczotki wykonane są z miękkiego i dość zbitego włosia. Prezentują się bardzo ciekawie. Sama aplikacja kosmetyków była dla mnie trochę innowacyjna i na początku było mi ciężko przyzwyczaić się. Teraz używam je z wielką przyjemnością. Jestem bardzo zadowolona z tych szczotek.



 

 

ZESTAW MATOWYCH POMADEK DO UST - dostępność TUTAJ

Pomadki zamknięte są w plastikowym pudełku. Zestaw składa się z 10 różnych matowych odcieni. Pomadki wielkościowo różnią się trochę od tych podstawowych, te są zdecydowanie mniejsze. Natomiast same kolory są intensywne i trwałe.




Kochani co sądzicie o moim zamówieniu? Znacie ten zestaw szczotek albo pomadki?




***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

31 komentarzy :

  1. Zestaw pomadek bardzo przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem te szczotki są super ;) Mam jedną i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne te pomadki! jednak żadna nie w moim kolorze :(
    kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. noo te szczoteczki robią wrażenie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotki ciekawe, ale pomadki jakieś podejrzane, bałabym się składu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja o składnikach umieszczona jest na tylnej części pudełka.

      Usuń
  6. chętnie poczytam o tych pomadkach ;-) ciekawe czy się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ta kolekcja szczotek już nie dostępna;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle przeczytałam już jest dostępny ;p z pewnością zamówię :)

      Usuń
  8. Miałam jedną oval brush, ale niestety kompletnie się u mnie nie sprawdziła, a jej mycie to była prawdziwa udręka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczotki wyglądają fajnie, zamówiłam sobie na aliexpress jedną na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ciekawi jak te pomadki na ustach wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej mi osobiście nie potrzebny taki zestaw szczotek ale może na coś się skuszę z chińskich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedną taką szczotkę zamówiłam na aliexpres i w sumie nie jest zła :) A pomadki bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawią mnie te szczoty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne szczoteczki, pomadki też ciekawe :) linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ale odcienie pomadek,są przepiekne,zwłaszcza te dwie po prawej stronie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. TAKIE SZCZOTKI DO MAKIJAŻU WYGLĄDAJĄ GENIALNE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o przydałby mi się taki zestaw pędzli, wyglądają cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczotki są mi dobrze znane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle radości :D. Tych szczoteczek szczególnie zazdroszczę, mam jedną i jestem oczarowana :))

    OdpowiedzUsuń
  20. te szczoteczki są mega ! a pomadki kolorki cudo :)(:

    OdpowiedzUsuń
  21. Te szczotki ciekawią mnie już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto je mieć w swoje kolekcji.

      Usuń
  22. Szczotki wyglądają bardzo fajnie, ale nie wiem czy bym się do nich przyzwyczaiła?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.