PROFESJONALNE KOSMETYKI DO WŁOSÓW IL SALONE MILANO - SZAMPON + MASKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH

Kochani dziś zapraszam na prezentację kosmetyków do włosów firmy Il Salone Milano, szampon oraz maska do włosów suchych i zniszczonych.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ, kosmetyki dostępne są w drogerii Rossmann
- cena: 44,99 zł / 1000 ml - szampon, 29,99 zł / 250 ml - maska

OPIS PRODUCENTA

SZAMPON IL SALONE MILANO 

Glorious Shampoo firmy Il Salone Milano, to profesjonalny szampon do włosów suchych i zniszczonych. Wzbogacony proteinami mleka i ekstraktem z bambusa posiada formułę, która delikatnie odżywia i oczyszcza włosy. Rezultat to świetliste i odżywione włosy. Niezbędny produkt dla fryzjerów do pielęgnacji włosów. Profesjonalny rezultat do osiągnięcia w domu. 

MASKA IL SALONE MILANO
 
Supreme Mask firmy Il Salone Milano, to profesjonalna maska do włosów suchych i zniszczonych. Formuła zawiera proteiny mleka, proteiny zboża oraz ceramidy, które w widoczny sposób poprawiają stan włosów. Włosy są zregenerowane, miękkie i aksamitne. Dla włosów, które potrzebują cudu jest rozwiązanie prosto z salonu fryzjerskiego! Profesjonalny rezultat do osiągnięcia w domu.


MOJA OPINIA

Ten profesjonalny zestaw do włosów szampon i maska umieszczone są w estetycznych i prostych opakowaniach. Daję duży plus na wygodną pompkę w szamponie oraz odpowiedni otwór w masce. Kosmetyki mają bardzo fajną konsystencja i pięknie pachną. Używałam je w ducie i każde kolejne mycie utwierdziło mnie w przekonaniu, że to włosowe odkrycie.

Szampon szybko oczyszcza i odświeża moje włosy. Ponadto jest bardzo ekonomiczny i odpowiednio się pieni. Zauważyłam, że dobrze radzi sobie ze zmywaniem olejków. Natomiast maska rewelacyjne regeneruje moje zniszczone włosy. Kosmetyki w zestawie świetnie się sprawdzają i uzupełniają. Po zastosowaniu tego duetu włosy są niesamowicie miękkie i delikatne. Już gołym okiem widać, że włosy są wypielęgnowane i odpowiednio nawilżone. Bez problemu się rozczesują i nie ma uczucia tłustych czy nieświeżych włosów. Łuski zostają zamknięte, nie wchłaniają wilgoci dzięki czemu fajnie się układają. Moje włosy polubiły ten zestaw. Jak dotąd nie zauważyłam minusów jeżeli coś się zmieni oczywiście Was poinformuje.


 






Kochani, co uważacie o tym duecie? Znacie kosmetyki firmy Il Salone Milano?



***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

25 komentarzy :

  1. swietnie sie prezentuja, fajnie ze wypadly pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku tygodniach nadal jestem zadowolona z tego duetu.

      Usuń
  2. Sama jakoś chyba nie bardzo bym w niego zainwestowała, ale gdyby były mniejsze ilości na próbę to bym sie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon dostępny jest jeszcze w mniejszej butelce 500 ml.

      Usuń
  3. Nie znam jeszcze ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale zawsze jestem otwarta na nowości !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja, uwielbiam poznawać i testować nowości kosmetyczne.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy zestaw. O marce niestety do tej pory nie słyszałam, ale już same opakowania zachęcają do wypróbowania. Ogromny plus za zastosowanie pompki w szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego duetu, ale nie powiem ciekawa jestem i to bardzo nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i moje włosy też polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanatycznie, że również jesteś zadowolona.

      Usuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji testować tych kosmetyków, ale przekonałaś mnie, że warto! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam krem do włosów i bardzo go polubiłam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, pierwszy raz widzę, ale szata graficzna na opakowaniach wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam produktów. Uwielbiam za to gumki do włosów :)

    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniłam wszystkie gumki na te silikonowe i to była bardzo dobra decyzja.

      Usuń
  12. Nie testowałam tych kosmetyków, super że się sprawdziły :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami lubię użyć profesjonalnych kosmetyków na swoich włosach :) z tymi akurat nie miałam jeszcze do czynienia ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zachwycaja mnie te kosmetyki jakoś :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jeszcze tej serii w Rossmann, ale widzę że warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim Rossmannie są już dostępne. Z pewnością będą sukcesywnie się pojawiać.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.