BŁYSZCZYK DO UST MY SECRET DRESS UP

Moi mili dziś na blogu gości błyszczyk do ust marki My Secret, Dress up your lips. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do czytania, przeglądania i komentowania.



PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ 
- cena 9,90 zł / 7 ml

OPIS PRODUCENTA

Delikatnie kryjący błyszczyk, który pielęgnuje usta. Nadaje im subtelny kolor, a bogata formuła z olejem ze słodkich migdałów, olejem sojowym, masłem kakaowym i witaminami A i E, chroni usta, jednocześnie je odżywiając.




MOJA OPINIA

Błyszczyk do ust marki My Secret (nr 206) umieszczony jest w solidnym i estetycznym opakowaniu. Posiada wygodny aplikator dzięki czemu nakłada się go miękko i równomiernie. Błyszczyk charakteryzuje się słodkim i nietypowym zapachem. Największą jego zaletą jest przede wszystkich długotrwałość i ładny naturalny odcień. Kolor jest delikatny i nienachalny dlatego używam go codziennego makijażu. Błyszczyk utrzymuje się na ustach nawet do kilku godzin i z pewnością nie wymaga ciągłych poprawek. Co ważne nie klei się i nie wysusza ust wręcz odwrotnie lekko je nawilża. Jak najbardziej jest zadowolona z efektu końcowego. Dla zainteresowanych błyszczyk występuję jeszcze w 9 innych odcieniach kolorystycznych.




Kochani znacie błyszczyki marki My Secret. Co uważacie o tym odcieniu? 



 Portal i poradnik dla kobiet: zdrowie i uroda, moda, trendy


***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

36 komentarzy :

  1. Ale delikatny słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowałaś się nim chyba na Spotkaniu :)
    Chętnie go wypróbuję :) Lubię delikatne błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie delikatne błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za błyszczykami, ale ten bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu ale wygląda fajnie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad łyszczykami tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Do codziennego użytku idealny odcień.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię błyszczyki, dobrze że nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny delikatny błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jest długotrwały, piękny odcień ciekawa jestem też pozostałych kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajny, delikatny efekt daje.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię cienie do powiek tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat cieni jeszcze nie miałam z tej firmy.

      Usuń
  13. Lekkie błyszczyki sa fajne na lato, ja ostatnio odeszłam od tej formy kierując się bardziej ku pomadkom w płynie. Ale latem czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zbytnio nie przepadam za błyszczykami w takich jasnych odcieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zbytnio nie przapdam za błyszczykami w takich jasnych odcieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę znam, ale nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny, ale ja nie przepadam za takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, delikatny efekt daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie przepadam za błyszczykami, ale ten widze ma ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo super błyszczyk !
    ja uwielbiam takie slodziaki !
    Sukcesywnie zbieram moja kolekcje ! :*

    dodaje do obserwowanych :*
    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię błyszczyków. Żadnych. Ale kolor przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam jedn, ale żadko używam, uważam że to taka średnia półka

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam i jakoś nie kusi mnie. Wolę coś matowego i w bardziej intensywnym kolorze.

    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny, delikatny odcień. Dobry wybór na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam błyszczyków :) nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czemu ale jakoś nie umiem się przekonać do błyszczyków :) Za to pomadki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.