ZAKUPY // WSPÓŁPRACE // WYRÓŻNIENIA

Kochani zapraszam Was na post z nowościami kosmetycznymi. Trochę się tego nazbierało przez ostatnie dwa miesiące. Kilka kosmetyków już przetestowałam i wpisy pojawiły się na blogu, a pozostałe są nadal trakcie oceny.


I. ZAKUPY W DROGERII ROSSMANN


Nie mogłam przejść obojętnie obok wyprzedaży z szafy Astor i kupiłam kilka kremów BB.

II. ZAKUPY W DROGERII ROSSMANN


Kupiłam kilka kosmetyki firmy Isana, mój ulubiony suchy szampon Batiste, dwie kulki Nivea, szampon Head&Shoulders oraz nowość kulkę firmy Aquaselin.

III. WSPÓŁPRACA Z DIAGNOSIS


Wybrałam dwa kosmetyk firmy GlySkinCare: odżywczy krem do twarzy oraz rozświetlający suchy olejek do ciała i włosów.

IV. OD PORTALU URODA I ZDROWIE OTRZYMAŁAM ZESTAW SUPLEMENTÓW NOBLE I HEALTH


Otrzymałam zestaw dwóch opakowań suplementów diety oraz próbki kosmetyczne / więcej pisałam o tym TUTAJ

V. PO RAZ KOLEJNY DOSTAŁAM SIĘ DO AKCJI - ZOSTAŃ TESTEREM BUTÓW HOOY


Otrzymałam buty z serii Cleopatra marki Hooy / więcej pisałam o tym TUTAJ 
 
VI. OD BLOGMEDIA OTRZYMAŁAM ZESTAW CZEKOLAD TERRAVITA


W paczce znajdowało się 17 czekolad Terravita / więcej pisałam o tym TUTAJ

VII. ZAMÓWIENIE Z INTERNETOWEGO SKLEPU CNDIRECT


Kolejne zamówienie ze sklepu Cndirect / więcej pisałam o tym TUTAJ

VIII. WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ VITA LIBERATA


Otrzymałam lotion do ciała oraz specjalną rękawicę a także kilka próbek / więcej pisałam o tym TUTAJ

IX. WSPÓŁPRACA Z INTERNETOWYM SKLEPEM SHEIN


Zdecydowałam się na przepiękny płaszcz / więcej pisałam o tym TUTAJ

X. PORTAL KOBIETAMAG WYBRAŁA MÓJ BLOG DO TESTÓW


Otrzymałam błyszczyk firmy Secret.

XI. ZDECYDOWAŁAM SIĘ NA ZAKUP WYPRZEDAŻOWEGO PAESE BOXA


W boxie znajdowało się 8 pełnowartościowych kosmetyków, cena 49 zł.

XII. ZOSTAŁAM LAUREATKĄ PIERWSZEGO ETAPU KONKURSU "ZOSTAŃ GWIAZDĄ BLOGOSFERY"


Otrzymałam mascarę firmy Pupa.



Ufff i to będzie na tyle. Kochani co sądzicie o moich nowościach? A Wam co przybyło w ostatnim czasie?
 

***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

60 komentarzy :

  1. Sporo nowości :) Gratulacje zostania Gwiazdą Blogosfery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Istne szaleństwo! :) Szczególnie, jeśli chodzi o te wyprzedażowe kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, dużo ciekawych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana :) powodzi Ci się :)
    Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile nowości! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor tego płaszcza:)
    Ja nie chcę Cię zniechęcać, ale czytałam, że ten krem BB z Astora to straszy bubel:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję ten krem BB już od pewnego czasu i jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń.

      Usuń
  7. Świetne nowości! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same cudeńka;) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości. Produkty Vita Liberata uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, wita liberata ma świetne produkty !;)
    Ofirmie HOOY słyszałam tylko z blogów ;)ah ta nazwa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kremów BB szaleństwo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo się tego zebrało :). Akurat ja na Vita Liberata mam uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dużo nowości! podoba mi się ten box z PAESE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Paese box jest jednym z najlepszych boxów kosmetycznych na naszym rynku.

      Usuń
  14. O matko zakochałam się w twoim płaszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się go nosi i dodatkowo ciekawie się prezentuje.

      Usuń
  15. zaszalałaś widzę w rossmannie :) wszystko supcio !!

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem sporo tego! ;) "apetycznie" wygląda to pudełeczko paese ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności :D Wpadły mi w oko kosmetyki Diagnosis ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kremy BB z Astora zupełnie się u mnie nie sprawdziły :) Jeden ciemniał na pomarańczowo, a druga wersja wysuszała mi buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Extra nowości kochana <3 U mnie suplementy NH zdały egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Gwiazdo :) jestem ciekawa tej maskary, którą dostałaś w nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no sporo się nazbierało nowości :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci bardzo owocnych i smakowitych testów. Świetne nowości do Ciebie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile dobroci ;-) gratuluje! ;-) piękny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  24. przybytek :) wspaniałości, zazdroszczę Ci wszystkiego stąd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile nowości ;p a z Astorem to zaszalałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny ten Paese box, nie miałam pojęcia że było coś takiego *.* O czerwonym płaszczyku już wcześniej Ci pisałam, że cudo :) A z tymi podkładami Astora to zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tego że zostałaś laureatką tego konkursu bo zgłoszeń pewnie było sporo :) Oólnie sporo ciekawych nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wychodzę z założenia że należy próbować swoich sił i dać sobie szansę.

      Usuń
  28. Wowo, szalejesz :), gratuluję i życzę przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję kochana świetnych zakupów i współpracy. Czekolady mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow gratulacje :)

    Zapraszam do mnie blogbeautymix.blogspot.com :) przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo nowości u Ciebie :) miałam ten Batiste, ale zapach oriental bardziej mi pasuje.
    Też wybrałam do testowania ten kremik pod oczy z olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  32. pupa to fajna firma, chociaż jeszcze nie jestem przekonana ;) ale tego zelu od isany to ja nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk z tej firmy. Widziałam, że ten żel jeszcze jest dostępny w niektórych Rossmannach.

      Usuń
  33. gratuluję, ile czekolad:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo tego wszystkiego. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale dużo nowości! Wspaniałe pudełko Paese! Ja uwielbiam ich kosmetyki i jak ostatnio się dowiedziałam wycofali mój ukochany puder właśnie ten w zaokrąglonym pudełeczku ale to po to by ulepszyć go i wydać go w nowej formie więc właśnie testuję. Super płyn do kąpieli z Isany muszę się za nim rozejrzeć bo uwielbiam ich płyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie ten puder. Jestem maniaczką żeli pod prysznic Isana, każda limitowana edycja musi być u mnie.

      Usuń
  36. Sporo się tego uzbierało :-). Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnóstwo ciekawych nowości i to jak różnorodnych :) Zaszalałaś z tymi kremami BB :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szaleństwo :) Mnóstwo fajnych rzeczy i kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie świetne kosmetyki♡
    Zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale szaleństwo kosmetyczne :) A czerwony płaszczyk jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.