VITA LIBERATA - SAMOOPALACZ BRĄZUJĄCY W EMULSJI // RĘKAWICA DO APLIKACJI PRODUKTÓW DO OPALANIA

Kochani dziś zapraszam na prezentację samoopalacza brązującego w emulsji oraz rękawicy do aplikacji produktów do opalania od firmy Vita Liberata.


O FIRMIE

Vita Liberata to marka która oferuję ekskluzywne preparaty samoopalające zawierające aktywne składniki organiczne, aby zapewnić Twojej skórze naturalną opaleniznę i  kompleksową pielęgnację. Zastosowanie rewolucyjnych technologii Moisture Locking,  Odour RemoveTM, efektu wysychania w momencie kontaktu ze skórą, naturalnego koloru oraz idealnego zanikania opalenizny sprawia, że produkty marki Vita Liberata są najbardziej zaawansowane  technologicznie na świecie.

 
  
SAMOOPALACZ BRĄZUJĄCY W EMULSJI

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ
- cena: 109 zł

OPIS PRODUCENTA

Luksusowa formuła lotionu zawierająca Aloe Vera oraz Masło Shea łagodzi i intensywnie nawilża skórę i równocześnie nadając jej natychmiastowy efekt muśnięcia słońcem  który utrwala się w ciągu 4 - 8 godzin. Regularne stosowanie produktu pozwala utrzymać bądź pogłębić uzyskany efekt. Moisture Locking System utrzymuje nawilżenie skóry do 72h, technologia Odour Remove pozbawia preparat przykrego zapachu zaś składniki organiczne sprawiają, że opalenizna zanika w równomierny sposób.



MOJA OPINIA

Za oknem zimno i ponura, a naszej cerze brakuje słońca i blasku. W tym roku w uzyskaniu naturalnej opalenizny pomaga mi samoopalacz brązujący w emulsji od Vita Liberata.

Lotion umieszczony jest w estetycznej i miękkiej tubie. Posiada lekką i delikatną konsystencję dzięki czemu rozprowadzanie kosmetyku odbywa się bez żadnych zarzutów. Lotion wyróżnia się z spośród konkurencji ładnym zapachem, bo nie wydziela tej dziwnej woni typowej dla samoopalaczy. Należy pamiętać, aby przed zastosowaniem koniecznie wykonać peeling ciała, aby kosmetyk wchłonął się jeszcze lepiej. Samoopalacz nadaje bardzo ładny i naturalny odcień opalenizny przy czym nie tworzy żadnych plam i smug. Ten efekt utrzymuje się na skórze przez 3-4 dni. Następnie bardzo równomiernie schodzi z ciała. Moim zdaniem to wielofunkcyjny kosmetyk ponieważ łączy ze sobą zalety samoopalacza i kosmetyku nawilżającego. I co najważniejsze pozwala uzyskać rewelacyjną opaleniznę bez użycia słońca.  
 
  

 


RĘKAWICA DO APLIKACJI PRODUKTÓW DO OPALANIA

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ
- cena: 29 zł 

OPIS PRODUCENTA

Wyjątkowo miękka materiałowa rękawica do nakładania produktów do opalania.


MOJA OPINIA

Rękawica do aplikacji produktów do opalania wykonana jest z miłego materiału. Pierwszy raz mam do czynienia z taką rękawicą. Według mnie jest to naprawdę rewelacyjny gadżet. Powiem Wam szczerze, że teraz nakładanie samoopalacza stało się bardzo przyjemną czynnością. Rękawica ochrania dłonie i dlatego nie ma później nieładnych plam między palcami. Dzięki niej samoopalacz jest nałożony szybko, równomiernie i bez zacieków.
 




Kochani, a Wy używacie samoopalaczy? Znacie kosmetyki marki Vita Liberata?




Vita Liberata




***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

24 komentarze :

  1. Taka rękawica to świetna sprawa
    ja miałam inne produkty tej marki i byłam z nich bardzo zadowolona
    pozdrawiam MARCELKA Fashion♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawica jest genialna, używam ją również do aplikacji innych produktów.

      Usuń
  2. Lubię produkty Vita Liberata, bo nie zrobiłam sobie nigdy nimi krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty LV. Mam balsam brązujący i puder, oba są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam kiedyś chyba kilka opinii i czuje się bardzo skuszona od tamtej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam balsam VL, a teraz mam maskę do twarzy. Z obu produktów jestem bardzo zadowolona - są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że efekt jest naturalny i nie ma zacieków ani plam.

      Usuń
  8. Taki produkt wydaje się być idealny dla mnie - nie lubię się opalać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dla mnie. Nie lubię takich produktów...

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam żadnego samoopalacza. Jakoś obawiam sie, że zrobię sobie smugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam wielkie obawy, ale jak widać niepotrzebnie.

      Usuń
  11. Mam złe doświadczenia z samoopalaczami..ale taka rękawica wydaje się być bardzo pomocna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy produktów tej marki. Ale z tego co widzę jest bardzo popularna i polecana...ale cena jednak trochę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam, ale efekt ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sprawię go sobie na wiosnę bo z maski jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie pochlebne opinie hmmm jestem ciekawa jak spisał by się u mnie ten produkt. Boje się zawsze produktów samoopalających, nie lubię pomarańczowego efektu i boję się że wyjdę jak marchewka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że tym kosmetykiem nie można sobie zrobić krzywdy.

      Usuń
  16. Bardzo polubiłam te produkty i efekty są całkiem niezłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham te kosmetyki, aktualnie używam pianki i żelu do twarzy, ale mam mini balsam to i go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.