BUTY CLEOPATRA OD HOOY

Kochani dziś zapraszam na post o obuwiach marki Hooy. Jak już dobrze wiecie dostałam się po raz drugi do akcji "Zostań testerem Hooy" (pierwszą akcję opisywałam TUTAJ. Tym razem otrzymałam model Cleopatra.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ
- cena: 149 zł

OPIS PRODUCENTA

Najnowsza wiosenna propozycja od Hooy! Lekkie, sportowe buty dla dziewczyn i kobiet, które cenią sobie luźny i wygodny styl. Buty wykonane z materiałów tekstylnego i skóropodobnego. Kolor: piaskowy z brązowym wykończeniem.


MOJA OPINIA 

Tym razem firma wybrała dla mnie model Cleopatra 021 w kolorze piaskowym z brązowymi elementami. W formularzu podałam rozmiar 36, lecz otrzymałam rozmiar 37 i bardzo dobrze ponieważ rozmiarówka tego modelu jest trochę zaniżona. Zatem miejcie ten fakt na uwadze gdy zdecydujecie się na zakup. Buty Hooy wykonane są z ogromną dbałością i dlatego nie ma tu mowy o żadnych niedociągnięciach. Są lekkie i niezwykle miękkie. Dobrze dopasowują się przez co nie obtarły i nie podrażniły stóp. A były naprawdę testowane na wszelaki sposób: długie spacery nad morzem, do i po pracy, oraz do codziennych wyjść. Fajnie komponują się to stylu sportowego jak i casualowego. Nosiłam je gdy na dworze były jeszcze dodanie temperatury, bo ten model zdecydowanie nie nadaje się sezon zimowy. Teraz czekają w kartonie na ładniejszą pogodę.

Reasumując po ponad miesięcznym testowaniu buty pozostają nadal w idealnym i nienaruszonym stanie poza tym nosi się je miło i przyjemnie. To kolejne buty marki Hooy z których jestem zadowolona.






Kochani co sądzicie o tych butach? Macie jakieś doświadczenie z tą firmą? 


Hooy 

***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

22 komentarze :

  1. piękne buty :) ja mam od nich, model Spider i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo fajnie. Nie pogardziłabym nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są, lubie takie :) myślisz że będą się łatwo czyścić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny model, wyglądają na wygodne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie wyglądają
    pozdrawiam i zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wyglądają
    pozdrawiam i zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi sie zupelnie nie podobaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie każdemu muszą się podobać ponieważ każdy ma swój indywidualny gust.

      Usuń
  8. A mnie kojarzą się z butami dla dzieci. Może to przez ten krój,albo materiał. Kompletnie nie mój styl :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety buty nie są w moim stylu, a co dopiero ich kolor ;/

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się super :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka jest mi zupełnie obca, a buty nie w moim stylu. Wersje sportowe (Spidery?) podobały mi się za to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest stosunkowo nowa i wielkim krokiem wkracza na polski rynek.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.