PAZNOKCIE Z LAKIERAMI LOVELY

Kochani dawno na blogu nie pojawiał się post paznokciowy. Dziś zapraszam na mani z wykorzystaniem lakierów marki Lovely.



Lakiery marki Lovely pojawiają się u mnie dość często ponieważ bardzo je polubiłam. Są stosunkowo tanie, trwałe i dostępne w każdej drogerii Rossmann. Dodatkowo Lovely w swoje ofercie posiadają naprawdę szeroką gamę kolorystyczną.

Wykorzystałam:

1. Lakier Lovely z serii Classic o numerze 34
2. Lakier Lovely z serii Gloss Like Gel o numerze 235
3. Sondę oraz biały lakier
4. Wszystko utwardziłam żelem marki Top Nailis.




Lakiery posiadają wygodne pędzelki dlatego malowanie paznokci nie sprawiało mi żadnego problemu. Kolory są żywe i dobrze napigmentowane. Co do trwałości lakierów to nie mogę wypowiedzieć się w tej kwestii ponieważ wszystko utwardziłam żelem do paznokci. Wybaczcie mi też troszkę rozmazane kropki, ale pierwszy raz miałam do czynienia z sondą




Kochani co sądzicie  o moich paznokciach? Lubicie lakiery do paznokci firmy Lovely?

 
 ***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

30 komentarzy :

  1. bardzo ładnie wyszło :)

    często kupuję kosmetyki firmy lovely, bo są niedrogie i mają fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki kształt paznokci ;) jednak wczoraj musiałam zdjąć moje paznokcie hybrydowe i skrócić do minimum ;(
    Ślicznie wyszło, a lakiery Lovely zawsze lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie używam lakierów od Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorów i śliczne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny manicure, chyba muszę taki sobie zrobić tylko hybrydowy. Kropeczki uwielbiam i często nawet je sobie robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne paznokcie:) na codzień też używam lakierów lovely;)czy jesteś zaineresowana wspólna obserwacją zapraszam do siebie agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł ale nad kropeczkami trzeba popracować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę kształt bardziej owalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery lakierami, bardzo ładny odcień czerwieni, ale kształt Twoich paznokci! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolorki i śliczne kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś chętnie używałam lakierów Lovely, ale odkąd mam hybrydy to poszły w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy zwyciężyły. W tym roku mam zamiar kupić zestaw hybryd.

      Usuń
  14. Lubię te lakiery ;) bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kolorystyka kojarzy mi się z myszką minnie :D
    Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jakie skojarzenie, nie wpadłabym na to :)

      Usuń
  16. Bardzo fajnie to wyszło, a tej serii lakierów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne połączenie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo urocze! Takie kojarzące się z Myszką Mickey :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne mani :) Skromne i nieskomplikowane. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely ma zawsze duży wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, jest naprawdę w czym wybierać. Ponadto szafa Lovely jest w każdym Rossmannie.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.