CZEKOLADY TERRAVITA 70% KAKAO

Kochani dziś zapraszam na słodki post. Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od BLOGmedia, a w niej znajdowało się 18 czekolad marki Terravita.
 
 

OPIS PRODUCENTA

Linia tabliczek Terravita 70% została przygotowana z myślą o tych, którzy dbając o zdrowie i dobrą kondycję świadomie wybierają czekolady o dużej zawartości kakao. Wyrazisty, mocny smak czekolady podkreślają dobrze komponujące się z nią dodatki i nadzienia. Skórka pomarańczy, chrupiące crunchy, wytrawne nadzienie cytrynowe, wiśniowe, czy orzeźwiające miętowe, łagodzą jej aromatyczną gorycz i są doskonałą propozycją dla tych, którzy dopiero odkrywają ten rodzaj czekolady. Tabliczki 70% to spora porcja energii potrzebnej nie tylko przy intensywnych treningach sportowych, ale również podczas nauki, pracy, czy zabawy. 

Terravita – nastrój się czekoladowo TUTAJ.  



MOJA OPINIA

Muszę się Wam przyznać, że ma ogromną słabość do słodyczy, a zwłaszcza do czekolad dlatego paczka od BLOGmedia sprawiła mi ogromną radość. Znajdowało się w niej 18 czekolad o 6 smakach:

- gorzka
- nadziewana miętowa
- nadziewana cytrynowa
- nadziewana ze skórką pomarańczową
- nadziewana wiśniowa
- z crunchy i owocami  

Po degustacji wszystkich smaków mogę stwierdzić, że czekolady Terravita wyróżniają się pozytywnie na tle konkurencji dzięki wysokiej zawartości kakao, a także niepowtarzalnym smakiem. Czuć w nich wysoko jakościowe kakao, a dodatkowo w wersjach smakowych lekkie owocowe nadzienie. Czekolady są delikatne i aromatyczne. Skład jest godny poleceniu ponieważ nie zawierają zbędnych konserwantów i szkodliwych dodatków. Wszystkie czekolady są dobre jakościowo i smakowo, uwielbiam każdy smak bo żaden nie jest przesadzony. Mają wyrazisty smak, nie są za słodkie ani za mdłe. Daję dodatkowo plus za wygodne i ładne opakowanie. Zarówno ja jak i moi bliscy bardzo polubiliśmy czekolady Terravita.
 




Kochani a Wy lubicie słodkości? Znacie czekolady Terravita?

zBLOGowani.pl






******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

27 komentarzy :

  1. Terravita robi super czekolady, co prawda nie próbowałam jeszcze tych gorzkich, bo ciężko mi się do nich przekonać. Jednak ta crunchy do mnie przemówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nieee... ja jestem czekoladoholiczką i bym przepadła przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, mniam ja uwielbiam słodkości :)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2016!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. Pychota :*
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bym gdzieś zobaczyła, to pewnie miętową bym wzięła jako pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Naprawdę podziwiam, bo ja mam ogromną słabość do czekolad i słodkości.

      Usuń
  7. uwielbiam czekoladę, uwielbiam słodkości

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi apetytu! Jeszcze więcej słodkiego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam z tej serii wersję z musli ale dla mnie okazała się zbyt gorzka, wolę jednak mleczne czekolady

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czekolady tej firmy, tych nowych jeszcze nie jadłam, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladę kocham najmocniej na świecie, ale za gorzką/deserową nie przepadam choć te z nadzieniami wypróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. KOchana do Terravity mam 2 km a czekoladki ich można jeść przez cały rok, uwielbiam ich sklep firmowy, tylko staram się tam nie wchodzić bo zawsze pieniążki zostawię hihi, mają naprawdę dobrą i bogatą ofertę, a żeby coś dodać to powiem że pracownicy Terravity też kupują swoim rodzinom ta czekoladę i to chyba jest najlepsza reklama w tym względzie . Pozdrowionka Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czekoladę, z pewnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your blog! <3
    Maybe you want a follow for follow?
    Just leave me a comment and follow me and I do it in return :)

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pyszności u ciebie ! Uwielbiam czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jej, moje postanowienie noworoczne o ograniczeniu czekolady padłoby;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią spróbowałabym każdej czekolady :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.