PROVAG SPECJALISTYCZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

Kochani niedawno na blogu mogliście przeczytać o emulsji do higieny intymnej ProVag TUTAJ. Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję kosmetyku z tej samej firmy, a mianowicie ProVag żel do higieny intymnej. A już w poniedziałek zapraszam na bloga, bo wraz z firmą przygotowaliśmy konkurs gdzie można wygrać kosmetyki ProVag.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ
- cena: 10-15 zł / 150 ml
 
OPIS PRODUCENTA

PrOVag żel® zawiera cenne dla kobiety substancje wytwarzane naturalnie przez bakterie kwasu mlekowego tzw. metabolity (m. in.: kwas mlekowy, bakteriocyny, aktywne kwasy organiczne). Pomaga utrzymać fizjologiczne, kwaśne pH, zapewniając tym samym naturalną ochronę okolic intymnych przed rozwojem niekorzystnej flory bakteryjnej. Działa przeciwgrzybiczo oraz przeciwbakteryjnie wobec drobnoustrojów najczęściej wywołujących zakażenia intymne.



MOJA OPINIA

Specjalistyczny żel do higieny intymnej ProVag zamknięty jest w poręcznej butelce z higieniczną pompką. Jest dość gęsty i przeźroczysty. Pojemność wydaję się niewielka, ale już odrobina preparatu wystarczy do jednej aplikacji. Stosuję go w podróży, po basenie a także czasie codziennej pielęgnacji. Żel ma dobre właściwości hamujące działanie bakterii i grzybów. Jest pomocny przy infekcji oraz dobrze sprawdza się profilaktycznie. Idealnie radzi sobie z wszelkimi podrażnieniami i regeneruje uszkodzone miejsca na skórze. Ponadto żel chłodzi, nawilża i odświeża. Mały minus za zapach, ale w tym przypadku w ogóle mi to nie przeszkadza.

Preparat jest przede wszystkim skuteczny i spełnia swoją rolę. Polecam wszystkim kobietom.


 

 

Kochani mieliście już do czynienia z kosmetykami ProVag? A jeżeli nie to zapraszam w poniedziałek na bloga.
 



***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

26 komentarzy :

  1. Nie miałam do czynienia z tymi produktami, więc chętnie zgłoszę się w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale siostra sobie zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy nic z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam niedawno ten żel do testowania. Już teraz mogę powiedzieć, że łagodzi wszelkie podrażnienia i daje efekt komforu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że również jesteś zadowolona z działania tego żelu.

      Usuń
  6. Ciekawy produkt;) nigdy nie uzywałam takich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale chętnie bym wypróbowała skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam ale myślałam nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji stosować jeszcze kosmetyków tej firmy, chociaż chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie miałam, ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Firmę tę znam jedynie z ulotek :) ale Twoja recenzja zdecydowanie zachęca do wypróbowania tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto na nią zwrócić uwagę.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.