BUTY SPORTOWE SPIDER OD HOOY

Kochani dziś przychodzę z postem niekosmetycznym, a mianowicie chciałabym zaprezentować Wam buty sportowe Hooy z serii Spider. Jeżeli jesteście ciekawi jaki model znajduję się w kartonie to zapraszam do dalszej części postu.




Hooy to polska marka skierowana do ludzi świadomych siebie i otaczającego ich świata. Buty sportowe Spider Hooy są zarówno dla dziewczyn i chłopaków. Poza tym wykonane są z zamszowej skóry i materiału syntetycznego. Nadają się do noszenia na co dzień i do lekkiej aktywności fizycznej.



W ramach akcji "Zostań testerem Hooy" otrzymałam buty Spider Hooy w czerwono-niebieskiej wersji kolorystycznej z szarymi akcentami. Kolor został wybrany losowo, ale firma trafiła w mój gust bo buty bardzo mi się podobają i prezentują się bardzo ciekawie. Są wykonane z miękkiego materiału i co najważniejsze są niezwykle wygodne i komfortowe.

Buty już testuję, więc niedługo spodziewajcie się szczegółowej recenzji.




Kochani znacie buty Hooy? Co uważacie o tych butach?

 Hooy

 

 ***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

40 komentarzy :

  1. Też dostałam się do testów ich obuwia :) i według mnie są świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również udało się dostać do testów.

      Usuń
  2. Szkoda że nie wiedziałam o tej akcji, bo buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się naprawdę ciekawie, już same połączenie kolorów mi się podoba :)
    Ja niestety się nie załapałam do testów :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czym prędzej zapisz się, bo 13.11 wystartowała kolejna edycja testów.

      Usuń
  4. Gdzieniegdzie już je widziałam i podoba mi się jak wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ich wersja z różem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te buciki, są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu zgadzam się z Tobą buty są naprawdę wygodne i lekkie.

      Usuń
  7. Fajne, najważniejsze żeby były wygodne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz spotykam się z tą marką, zawsze kupuje buty sportowe o klasycznym wzorze, najczęściej w połączeniu bieli z jakimś innym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta nazwa. Marketing level hard. Trudno nie zapamiętać ;) A buty mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też lubię adidasy, ale w mojej szafie nie zabraknie miejsca na ładne szpilki.

      Usuń
  11. Wyglądają na bardzo porządnie wykonane :) Połączenie kolorów świetne, też bym takie wybrała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, nazwa wręcz "ciekawa", lecz model nie podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka nie moja, ale wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hooy oferuje jeszcze inne wersje kolorystyczne.

      Usuń
  14. Ładne. Pierwszy raz słyszę o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  15. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajną kolorystykę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekły mnie te buciki :)
    Pierwszy raz słyszę o tej firmie lecę przejrzeć ich asortyment :)
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O tych butach ostatnio bardzo głośno :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor losowy?
    A ja myślałam, że to kolory Spidermana :)
    Boże, co za nazwa Hooy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "- Kupiłam buty
      - Jakie?
      - Hooyowe" :D

      Usuń
    2. Tak losowo, cieszę się że otrzymałam ten kolor.
      Hihi Hooyowe brzmi ciekawie.

      Usuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) jednak mimo wszystko zawsze się kupuje adidas, nike albo puma

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy o nich nie słyszałam ale z chęcią wrzuce je w wyszukiwarke :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Zapoznaj się z ich ofertą, bo jest w czym wybierać :)

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.