GREEN PHARMACY SZAMPON I BALSAM DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM ARGANOWYM I GRANATEM

Moi mili dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków do włosów Green Pharmacy, a dokładnie chodzi o szampon i balsam do włosów suchych z olejkiem arganowym i granatem.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: internet, drogerie kosmetyczne
- cena: ok 8-9 zł / szampon 350 ml / balsam 300 ml

OPIS PRODUCENTA

Zawarty w szamponie olej arganowy, marokańskie złoto, przywraca włosom blask, regeneruje, wygładza, ułatwia czesanie i stylizację, nadaje miękkość, elastyczność, oraz chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Wzmacnia i odżywia skórę głowy. Pantenol nawilża i regeneruje tak jak ekstrakt z granatu, który dodatkowo odświeża kolor włosów. Szampon daje im lekkość, blask, elastyczność i nawilżenie.

Balsam do włosów przywraca blask, wygładza, ułatwia czesanie i stylizację, nadaje włosom miękkość, elastyczność, chroni przed czynnikami zewnętrznymi i zapobiega puszeniu. Wzmacnia i odżywia skórę głowy, łagodzi podrażnienia. Ekstrakt z granatu nawilża, regeneruje i odświeża kolor włosów.


MOJA OPINA

Kosmetyki są umieszczone w estetycznych butelkach zamykanych na klips. Posiadają charakterystyczny ziołowy zapach tak jak inne kosmetyki pochodzące z tej firmy. Osobiście ten zapach bardzo mi odpowiada, bo nie wyczuwam w nim chemii i nieprzyjemnych aromatów. Szampon i balsam przeznaczone są do włosów suchych dlatego stosowałam je podczas ściągania czarnego koloru z włosów gdy włosy był przysuszone i puszące.

Powiem szczerze, że od tego szamponu oczekiwałam o wiele więcej. Przede wszystkim jest on bardzo nie wydajny ponieważ słabo się pieni i należy nałożyć naprawdę dużą ilość, aby umyć całe włosy. Na początku kosmetyk strasznie plątał moje włosy i bez odżywki raczej nie rozczesałabym ich, ale później włosy przyzwyczaiły się do niego i wróciły do normy. Ogólnie szampon spełnia swoje podstawowe zadanie choć nie można oczekiwać jakiegoś rewelacyjnego efektu. Po prostu dobrze myje i odświeża włosy.

Balsam jest idealnym uzupełnieniem szamponu. Jest gęsty i dość treściwy dlatego dobrze aplikuje się go na włosach. Po zastosowaniu włosy stały się miękkie i delikatne. Dodatkowo lekko ujarzmił moje puszące się włosy. Po umyciu włosy są pachnące i lekkie.

Reasumując dużą zaletą tych kosmetyków jest dobry skład i brak parabenów. Kosmetyki nie podrażniają i nie uczulają skóry głowy, ale nie zachwyciły mnie dlatego zaliczam je do grupy średniaków.



 


ZALETY

- przyjazny skład
- atrakcyjna cena
- dostępność
- ładny zapach
- kosmetyki nie uczulają i nie podrażniają skóry głowy

WADY

- wydajność, bo szampon słabo pieni się
- szampon na początku trochę plątał włosy


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 3 / 5


A Wy co uważacie o tych kosmetykach, mieliście kiedyś z nimi do czynienia?


******

UDOSTĘPNIJ TEN POST

32 komentarze :

  1. Z tą serią GP jeszcze się nie spotkałam. Szkoda, że szampon słabo się pieni, ale chyba taki już urok szamponów GP. Balsamów tej firmy nigdy nie używałam, czas spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten balsam, na szampon raczej się nie skuszę, skoro plącze włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio gdzieś czytałam o tym balsamie i mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na plątanie włosów mogłabym przymknąć oko, jego działanie nawet mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę....trochę mnie odstrasza to, że szampony plączą włosy.. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten balsam i chyba przy najbliższej okazji sprezentuję go sobie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kremy do stóp i rąk z tej firmy, ale są kiepskie... szamponu nie miałam, ale może kiedyś...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kremu do stóp nie miałam, ale z GP zdenkowałam peeling solny i moim zdaniem był rewelacyjny.

      Usuń
  8. Nie znam ale raczej się nie skuszę skoro nawet trochę plącze włosy to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam w planach wypróbować ten zestaw, ale chyba na razie się powstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie służą mi ich szampony ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kompletnie nie sprawdzają się ich produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie spełniły Twoich oczekiwań, szczególnie szampon :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie jestem zadowolona z szamponów tej firmy! kupiłam pierwszy i ostatni raz!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś jakiś szampon z GP i słabo go wspominam. Teraz kupiłam ten balsam i liczę na fajny efekt, bo czytałam o nim wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam ich szampon ale nie sluzul mojej skorze głowy

    OdpowiedzUsuń
  16. uzżywałąm tylko szampon, miałam po nim straszne włosy sznurkowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ich szampon i faktycznie takim średniakiem się okazał.

    OdpowiedzUsuń
  18. skoro to takie średniaki to chyba nie są dla mnie ja mam strasznie wymagające włosy jeśli chodzi o pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam tych szamponów, ale pamiętam, że pięknie pachniały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kosmetyki GP mają charakterystyczny ziołowy ładny zapach.

      Usuń
  20. Miałam bardzo dawno z tej firmy tylko z rumiankiem i był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie, że wersja rumiankowa Ci służyła.

      Usuń
  21. nie miałam i chyba nie kupię.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja byłam zadowolona z wersji do włosów przetłuszczających się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś szampon i był w porządku, fajnie oczyszczał i włosy ładnie pachniały. Też cieszyło mnie to, że ma dobry skład. Ale balsamu nie miałam i chyba wypróbuje :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam tego szamponu, ani nic z tej firmy, ale po Twojej recenzji jakoś mnie nie ciągnie do tej serii szamponów ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O kosmetykach Green Pharmacy czytałam wiele na blogach recenzenckich.
    Wiele jest opinii negatywnych i słabych.Nie ma to jednak jak sprawdzić na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  26. O kosmetykach Green Pharmacy czytałam wiele na blogach recenzenckich.
    Wiele jest opinii negatywnych i słabych.Nie ma to jednak jak sprawdzić na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki GP są dość popularne i co najważniejsze są dostępne w naszych drogeriach.
      Każda z nasz jest inna i składniki zawarte w kosmetykach mogą inaczej oddziaływać na naszą skórę/cerę.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.