PAZNOKCIOWO Z LAKIERAMI FIRMY VIPERA

Kochani przeglądając niektóre odpowiedzi w ankiecie skierowanej do czytelników bloga (jeżeli ktoś jeszcze jej nie uzupełnił to zapraszam TUTAJ) wiele z Was poinformowało mnie, że zdecydowanie na blogu pojawia się za mało postów paznokciowych i makijażowych. Wychodząc naprzeciw waszym oczekiwaniom dziś serdecznie zapraszam na post paznokciowy.


OPIS PRODUCENTA

Wybierając lakier do paznokci należy kierować się kilkoma jego właściwościami. Warto zwrócić uwagę na pędzelek - powinien jednym ruchem pokryć całą płytkę paznokcia. Lakier powinien szybko schnąć, być trwały i nie powinien zawierać szkodliwych substancji. Takie są właśnie lakiery do paznokci z serii Focus On. Bardzo dobrze się rozprowadzają, nie tworzą smug, schną błyskawicznie i są wyjątkowo trwałe.




MOJA OPINIA

Pierwszy raz mam do czynienia z lakierami Vipera i powiem szczerze, że jestem nimi miło zaskoczona. Lakiery są naprawdę fajne. A mianowicie za pochwałę zasługuje intensywność koloru oraz precyzyjny długi pędzelek. Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru i moim zdaniem jest to wystarczające krycie. Lakiery szybko schną i utrzymują się na paznokciach ok 4-5 dni.

Użyto:
- lakier do paznokci Vipera Focus on numer 907
- lakier do paznokci Vipera Roulette numer 45
- lakier do paznokci Wibo (często używany tego lata)
- cyrkonie i taśm do zdobień



Kochani co sądzicie o moich paznokciach. Mieliście do czynienia z lakierami do paznokci z firmy Vipera?


 ******
 

UDOSTĘPNIJ TEN POST

55 komentarzy :

  1. piękne paznokcie :) Mam chyba jeden lakier z Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, kształt też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się ten niebieski odcień :) A i zdobienie też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak żelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ozdobiłaś paznokcie.
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nigdy nie miałam lakierów tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie wyglądają cudnie,
    a lakierów tej firmy nie mialam
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie, a lakierów tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokietki, choc osobiscie nie przepadam za niebieskimi odcieniami na pazurkach :) kryształki wygladaja super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam i niestety żaden się u mnie nie sprawdził.. być może dlatego, że ja nie mam talentu :)
    Twoje paznokcie są przeee cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super , wyglądają jak żelowe albo hybryda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło!

    Zazdroszczę długich paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu udało mi się je trochę wyhodować.

      Usuń
  13. ja ostatnio lubuje się w takich odcieniach niebieskiego:)
    PS Masz piękny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, czy u mnie też wytrzymałyby tak długo :) muszę przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przetestujesz to daj koniecznie znać, bo jestem ciekawa Twojej opinii.

      Usuń
  15. Zazdroszczę paznokci, piękne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor zresztą jak całe zdobienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam lakierów vipera, ale na Twoich pazurkach prezentują się pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszły te ciapki na jasnych <3 za to niebieski kolor bardzo odwazny :) nie miałam Vipery, ale Wibo średnio lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. vipera ma jakies nowe serie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vipera posiada szeroki asortyment i jest w czym wybierać.

      Usuń
  20. Nigdy nie miałam lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. ten niebieski lakiery z vipery przepiękny bardzo mi się podoba mam podbne ale w sumie nie taki same, a do tej pory vipery nie miałam :D + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny ten niebieski, to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Palec wskazujący jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem oczarowana wygląda ten mani boskko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten błękit mnie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne zdobienie :) bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny kolor!
    Ja bardzo lubię ich serię bb, powinnaś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przejrzałam serię bb, kolory są naprawdę cudne.

      Usuń
  28. Przepiękne :)
    Bardzo lubię taki kształt paznokci, ale nie umiem go u siebie zrobić...


    Buziaki <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kształt paznokci zrobiłam metodą prób i błędów, więc polecam spróbować :)

      Usuń
  29. Piękne paznokcie!
    Zooszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.