WYNIKI ROZDANIA BLOGOWEGO

Moi mili przyszedł czas na ogłoszenie wyników rozdania blogowego TUTAJ. Chciałabym Wam serdecznie podziękować za wszystkie zgłoszenia i dużą aktywność. Mam nadzieje, że nie uciekniecie zaraz po ogłoszeniu wyników.

Reasumując w rozdaniu udział wzięło 74 osoby, ale 2 osoba nie spełniło podstawowego warunku. Zatem zostaje 72 osób. Wszystkie zgłoszenia zostały zweryfikowane i umieszczone na liście ze swoim numerem. W losowaniu pomogła mi jak zwykle maszyna losująca. 

Już nie przedłużając maszyna wylosowała 14



Zakręcona czekam na maila z adresem do wysyłki, bo nagroda jest już spakowana. Mój mail codziennosckobiety@gmail.com.


Serdecznie gratuluję i przypominam że jeszcze przez sześć dni trwa rozdanie organizowane na moim FB. Wszystkie informacje znajdują się TUTAJ.

https://www.facebook.com/282331441919333/photos/a.453793414773134.1073741974.282331441919333/475341032618372/?type=1&theater



 ******

UDOSTĘPNIJ TEN POST

29 komentarzy :

  1. gratuluję :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :O jestem w wielkim szoku :) miałam wczoraj i dzisiaj beznadziejny dzień, ale mi poprawiłaś humor <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę.
      Dziękuję za udział w rozdaniu :*

      Usuń
  3. Oj zazdroszczę i gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.