PROJEKT TRND Z ZALANDO

Kochani ostatnią zrobiło się głośno o projekcie Zalando organizowanym przez trnd, w którym mam przyjemność uczestniczyć. Wspólnie z 4 999 partnerkami trnd testujemy zakupy w sklepie internetowym zalando.pl i poznajemy szeroki asortyment sklepu.


Otrzymałam:

- 1 kupon o wartości 100 zł do wykorzystania na zakup jednego lub większej ilości produktów na zalando.pl
- przewodnik projektu
- książeczka „Twoje badanie opinii“

Do podarowania innym: 

- 25 kuponów dla Twoich przyjaciół ze zniżką 20% do wykorzystania na zrobienie pierwszych zakupów w sklepie internetowym Zalando (zniżka tylko dla nowych klientów)
- 75 kuponów dla znajomych Twoich przyjaciół (po 3 dla każdego) ze zniżką 15% do wykorzystania na zakup jednego lub większej ilości produktów na zalando.pl


Zalando należy do wiodących sklepów internetowych z odzieżą i obuwiem w Europie, oferują ponad 1 500 różnych marek i dostawę oraz zwrot gratis. W asortymencie Zalando znajdują się zarówno marki znane na całym świecie, jak i produkty lokalnych projektantów, a także marki własne.

Zakupy w zalando.pl są bardzo łatwe i przyjemne i wystarczy tylko:
 

1. Zarejestrować się na zalando.pl podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i wybrać hasło.
2. Następnie należy wejść na „Moje konto” i uzupełnić dane adresowe.
3. I już teraz możemy dokonać zakupu.
4. Po skończeniu zakupów przejść z opcji „Mój koszyk” do kasy.
5. Potwierdzić adres dostawy i wybierać metodę płatności. Zalando akceptuje różne metody płatności, takie jak: gotówka za pobraniem, karta kredytowa, Przelewy 24 i PayPal
6. Następnie na dole strony wykorzystujemy swój osobisty kupon 100 zł. I gotowe.

Moje zamówienie zostało zrealizowane w ciągu 3 dni. Spójrzcie co kupiłam.
 

1. Tamaris Sandały – wyściółka, materiał wewnętrzny i zewnętrzny wykonany ze skóry.


 

2. Pieces- szalik


 

3. Mały dodatek do zamówienia





Kochani znacie sklep Zalando? A jeżeli bierzecie udział w projekcie trnd to powiedzcie co kupiliście?


******

 
 

UDOSTĘPNIJ TEN POST

35 komentarzy :

  1. szalik piękny, w zalando jeszcze nigdy nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziś jestem fanką tego sklepu. Warto zaglądać na ich stronę, a zwłaszcza teraz gdy rozpoczęły się promocję.

      Usuń
  2. Szal śliczny, sandały to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam taki model butów i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie mało, że są wygodne to jeszcze modne w tym sezonie.

      Usuń
  3. Oj sandałki to nie mój stył, ale szal piękny :) Ja za ten bon kupiłam sobie torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam sukienkę Anna Field i jestem bardzo zadowolona :) Rozmiar idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoją sukienkę i uważam, że jest piękna.

      Usuń
  5. Fajny szal :) Ja zamówiła torebkę, a później dokupiłam jeszcze portfel :) Z zakupów jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna torba. Też zastanawiałam się nad nią, ale w ostateczności wybrałam sandały.

      Usuń
  6. Śliczne buciki,
    ja postawiłam na obcasy
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tych pantoflach. Są cudne.

      Usuń
  7. Ale super buty! Ja ostatnio kupowałam Fluxy :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buciki :) też załapałam się do tego projektu zamówiłam leginsy i buciki w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ty również dostałaś się do projektu :)

      Usuń
  9. Ja kupiłam buty i bluzeczke dla synka :P Buty nie przypadły mi do gustu więc ciągle się zbieram żeby je odesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie kupowałam ale koleżanka bardzo sobie chwaliła, z tego co pamiętam to chyba zwrot produktów mają za darmo jak się coś kupi ale pewna na stówę nie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostawa i zwrot jest zawsze za darmo.

      Usuń
  11. Sandałki nie w moim stylu, ale szalik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal cudowny :]
    Projekt zapowiada się bardzo ciekawie...

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się szalik.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zamówienie ;) Ja skusiłam się na torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam jest bardzo ładna.

      Usuń
  15. Znam zalando, ale nigdy nic stamtąd nie kupiłam, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Me encantan las sandalias! Saludos! ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Me encantan las sandalias! Saludos! ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. ja póki co do zalando jeszcze się nie przekonałam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja już zrobiłam kolejne zamówienie.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.