ANKIETA DLA CZYTELNIKÓW BLOGA CODZIENNOŚĆ KOBIETY

Kochani jestem już z Wami ponad 1,5 roku i dlatego chciałabym poznać Wasze zdanie o moim blogu. Dziś przygotowałam ankietę i byłoby mi niezmiernie miło jeżeli poświęcicie chwilę czasu i odpowiecie na pytania. 
Później na łamach bloga przedstawię podsumowanie ankiety.


Ankieta znajduję się TUTAJ TUTAJ TUTAJ

<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/1KrhbE7LCL--W2HqHpoliQrGDBzQWTOqVEjY_Qm3_pXg/viewform?embedded=true" width="760" height="500" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Ładowanie...</iframe>

Dziękuję :*
******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

23 komentarze :

  1. A ja nie mogę w ogóle wejść w ankietę bo pojawia mi sie informacja, że nie można udzielać juz odpowiedzi w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ankieta :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ułożyć pytania tak aby poznać Wasze zdanie.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.