TUSZ DO KRESEK ESSENCE

Kochani dziś chciałbym zaprezentować kosmetyk makijażowy, a mianowicie chodzi o eyeliner marki Essence.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: drogeria Hebe, Natura, internet
- cena: ok 12-15 zł



OPIS PRODUCENTA

Pozwala narysować cienką lub grubą linię od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka. Posiada intensywny odcień czerni, który doskonale podkreśla codzienny makijaż oczu. Połyskująca formuła dobrze przylega do skóry, szybko zasycha i utrzymuje się przez długi czas.

MOJA OPINIA

Uwielbiam kreski na powiekach i staram się wykonywać je w miarę starannie. Wychodzi to mi różnie raz trochę lepiej, a raz trochę gorzej. Od jakiegoś czasu używam ealiner w żele Essence.

Tusz umieszczony jest w czarnym opakowaniu i posiada cienki pędzelek, który nie rozdwaja się. Konsystencja jest dość gęsta co ułatwia mi aplikację ponieważ nic nie spływa z powieki. Kreski maluje się łatwo i dość szybko. Używam go do codziennego makijażu. Tusz nie rozmazuje się i nie uczula oczu. Dodatkowo jest trwały i utrzymuje się na powiece przez cały dzień, bez konieczności jej poprawy. Tusz ma ładny odcień czerni dzięki czemu kreski są wyraźne. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego tuszu dlatego nie żałuję że go kupiłam.




ZALETY

- intensywny czarny kolor
- atrakcyjna cena
- trwały
- nie rozmazuje się
- wydajny
- odpowiednia konsystencja
- wygodny aplikator

WADY

- brak


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5


Kochani co uważacie o tym tuszu i oczywiście o mojej delikatnej kresce?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

42 komentarze :

  1. bardzo intensywny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, ja używam codziennie z Eveline i jest również bardzo intensywny i trzyma się kreska cały dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam eyeliner z Eveline podczas majowej promocji w Rossmannie i teraz czeka na swoją kolej.

      Usuń
  3. Ja stawiam na ciemnobrązowe kreski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też maluję kreski ciemnym brązem :) ale podoba mi się taka czarna, wyciągnięta jaskółka!

      Usuń
    2. Jeszcze nigdy nie stosowałam brązowego eyelinera.

      Usuń
  4. Podoba mi się! Uwielbiam eyelinery w pędzelkach - jest to dla mnie najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię eyeliner w takiej formie.

      Usuń
    2. Najwygodniejsza forma jak dla mnie :)

      Usuń
  5. Podoba mi się taki naturalny i codzienny efekt. Ja niestety takiego typu eyelinera nie potrafię używać, bo nie mam wprawnej dłoni i wszystko rysuję krzywo i wygląda to nieestetycznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to najwygodniejszy i najszybszy sposób robienia kresek. U mnie to wygląda różnie raz trochę lepiej a raz gorzej, ale nadal ćwiczę.

      Usuń
  6. Mam z Essence eyeliner w słoiczku, ale taki też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreska kreską ale jakie masz fajne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za takimi eyelinerami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna pigmentacja, chyba potrzebuję go w moim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i właśnie zbieram się do napisania swojej recenzji o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czekam z niecierpliwością. Ciekawa jestem Twojego zdania.

      Usuń
  11. Podoba mi się jego intensywność. :) Mam kilka eyelinerów, tego nie miałam a widać, że warto kupić :) Kreska moim zdanie ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam ;) szału nie ma ale lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreska super! Podoba mi się, że kolor jest intensywny i mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tu chodzi o kreskę? Bo mnie brwi zauroczyły ;) cudowne <3 a kreska też super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih tak kreska gra główną rolę ;) Dziękuje.

      Usuń
  15. Piękna kreseczka, ale kochana, jakie Ty masz piękne brwi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuje. Właśnie zastanawiam się teraz czy nie napisać postu o brwiach (pielęgnacja i kosmetyki).

      Usuń
  16. co tam kreska, jakie brwi świetne! wyglądają idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pigmentację ma świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje brwi są idealne :) Liner ciekawy tylko ten pędzelek jakoś za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wygląda na powiece :) Podoba mi się, choć osobiście wolę żelowe :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy nie powiem!
    Szukam jakieś dobrego 'linera dlatego chętnie go wypróbuję :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Jeśli Ci się u mnie spodoba - zaobserwuj ♥ To dla mnie wielka motywacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna i mocna czerń ;) nie spodziewałabym się takiego ślicznego efektu po essensce i chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam eyeliner z Essensce i jest miło zaskoczona.

      Usuń
  22. Ciekawie, ciekawie. :) Swoją drogą, masz ładne brwi! :3

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa, ile ja bym dała, żeby móc robić takie piękne, delikatne kreski! Cudnie :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja, metodą prób i błędów nauczysz się :)

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.