ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY BALSAM DO UST S.O.S OD EVELINE

Kochanie dziś zapraszam na recenzję balsamu do ust odżywczo - regenerującego S.O.S z firmy Eveline Cosmetics.



OPIS PRODUCENTA 

- cena: ok 7-8 zł
- dostępność: TUTAJ

Dostępny jest w 3 wariantach smakowych:
- o smaku wanilii
- o smaku wiśni
- o smaku truskawki


MOJA OPINIA

Zacznę od tego, ze uwielbiam wszelkiego rodzaju balsamy i pomadki ochronne do ust. Zawsze mam jakaś przy sobie niezależnie od poru roku. Od jakiegoś czasu stosuję balsam odżywczo –regenerujący od Eveline i jak dotąd jestem usatysfakcjonowana. 

Balsam umieszczony jest w praktycznym i wykręcanym opakowaniu. Jest w formie sztyftu, dzięki czemu aplikacja jest szybka i prosta. Smak i zapach jest nienachlany i nieuciążliwy. Po zastosowaniu na ustach pozostaje prawie niewidoczna ochrona. Utrzymuje się dość długo na ustach w odróżnieniu od innych produktów tego typu. Usta są dobrze natłuszczone, nawilżone i miękkie. Na pochwałę zasługuje również filtr 20 SPF. Balsam chroni usta przed spierzchnięciem i jak najbardziej spełniła swoje zadanie.




Kochani lubicie balsamy do ust w takiej formie? Co uważacie o balsamie Eveline?

Eveline Cosmetics


***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

19 komentarzy :

  1. Bo Eveline ma bardzo dobre kosmetyki tylko że przez wiele osób niedocenione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tej pomadki ochronnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam dobre opinie, ale muszę pokończyć swoje pomadki ochronne a to zajmie mi wieki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze smaruję czymś usta - mam aktualnie masełko, wazelinę oraz pomadki, ale uważam, że właśnie forma sztyftu jest najlepsza (wygodna i higieniczna). Tej jednak jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ale to bardzo ją lubię. Pisałam o niej dawno temu, bardzo fajny tani kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy mi by się spodobało :). Też bardzo lubię tego typu produkty :D. Od jakiegoś czasu króluje u mnie eos, nie wiem czy coś go przebije :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Eos mam chrapkę i na pewno niedługo zawita u mnie:)

      Usuń
  7. Ciekawy balsam, mam bardzo podobny, który kupiłam w aptece z firmy "Blistex - Medplus". Od jakiegoś czasu jest moim ulubieńcem, nie licząć wazeliny kosmetycznej z Biedronki :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo "Blistex - Medplus" jeszcze nigdy z czymś takim nie spotkałam się.

      Usuń
  8. Wiele pozytywnego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.