LETNIE LAKIERY DO PAZNOKCI OD EVELINE

Moi mili dziś zapraszam Was na prezentację dwóch lakierów do paznokci firmy Eveline Cosmetics Color Edition.



OPIS PRODUCENTA 

Szybkoschnący i długotrwały lakiery do paznokci w nowej odsłonie kolorystycznej. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas. Ekspresowa aplikacja dzięki pędzelkowi Big Brush.




MOJA OPINIA

Lakiery Eveline posiadają wygodne i dobrze wyprofilowane pędzelki, dzięki czemu aplikacja jest fajna i prosta. Lakiery szybko schną i są dość trwałe. Dwie warstwy lakieru w zupełności wystarcza na pełne pokrycie płytki paznokcia. Na plus zasługują oczywiście dobrze na pigmentowane i ładne kolory.

UŻYTO:

- lakier do paznokci Eveline nr 922
- lakier do paznokci Eveline nr 917
- kolorowe cyrkonie

 

 

 


Kochani, co uważacie o tych kolorach i o moich paznokciach?

Eveline Cosmetics 
***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

28 komentarzy :

  1. kolory w moim guście jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory przepiękne, ale kształt pazurków nie mój, wolę migdałki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory! Własnie takie lubię, ten fiolecik taka lawenda wpadł mi w oko!
    Masz super kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden z nich, bardzo lubię lakiery Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem wielką zwolenniczką lakierów z tej firmy.

      Usuń
  5. I jeden i drugi bardzo ładne, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki, i ładny kształt paznokci masz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki, lubię lakiery Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobne kolorki nosiłam już w tamtym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki, muszę w końcu jakiś fiolecik nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam je i kolory jak najbardziej mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je i kolory jak najbardziej mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tych lakierach dużo pozytywnych opinii :) Oba kolorki cudowne, jak najbardziej w moim guście. Paznokcie super. Szkoda, że do moich dłoni nie pasuje taki kształt :(
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo łądny jest ten niebieski, czy fioletowy :]
    Wpadł mi w oko <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory-cudeńka, muszę się za nimi rozejrzeć:) To jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne :) idealnie do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolorek taki malinowa czerwień ja mam ten kolor w swojej kolekcji.:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.