INTIMEA - EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ

Kochani dziś będzie o kosmetyku z sklepu Biedronka, a mianowicie o emulsji do higieny intymnej Inimea. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam.



PRZYDATNE INFORMACJE 

- dostępność: sklepy Biedronka
- cena: ok 3-4 zł / 300 ml

OPIS PRODUCENTA


MOJA OPINIA 

Płyn do higieny intymnej to podstawowy kosmetyk, który zawsze znajduje się u mnie od prysznicem. Tym razem w ręce wpadła mi emulsja z Biedronki. 

Płyn umieszczony jest w białej i prostej butelce, ale niestety nie posiada pompki dozującej przez co aplikacja jest uciążliwa i nie wygodna. Konsystencja jest zdecydowanie za rzadka przez co duża cześć kosmetyku wylew się do brodzika. Emulsja przede wszystkim ma paskudny i mocno chemiczny zapach. Osobiście mi to bardzo przeszkadza. Na szczęście ten kosmetyk nie uczula i nie podrażnia. Emulsja delikatnie i łagodnie myje miejsca intymne. Moim zdaniem jest słabo skuteczna i krótko utrzymuje uczucie świeżości.

Ogólnie ten kosmetyk otrzymał ode mnie miano wielkiego bubla i na pewno już więcej nie wrócę do niego.


 

ZALETY 

- brak

WADY 

- słabo skuteczna
- brak pompki dozującej
- nie przyjemny zapach
- nie wydajna
- zbyt lejąca konsystencja

PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 0 / 5



A Wy używałyście płyny z tej firmy? Co uważacie?




******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

32 komentarze :

  1. miałam kiedyś, ale chyba wersję niebieską i nie narzekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja , osobiście preferuje szare mydła " biały jeleń". Jeśli chodzi o mnie to najlepszy produkt.
    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam emulsji z Biedronki i chyba bym się jednak nie skusiła bo mam skłonności do podrażnień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie nie polecam tego kosmetyku.

      Usuń
  4. Nie używałam tej emulsji, ale po tym poście już wiem, że po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś tego bubla, podpisuję się pod Twoją opinią! :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą niebieską wersję, która wyleczyła u mnie małe zapalenie, ale jak widać jej siostra jest tragiczna. Dzięki tobie nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja teściowa często kupuje ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pierwsze slyszey. Ja mam wersję z pompka i bardzo chwale sobie ta emulsje :) ja nie czuje żadnego chemicznego zapachu. Serio. No dziwne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten zapach zdecydowanie nie przypadł do gustu.

      Usuń
  9. z płynów do higieny intymnej jestem wierna BIAŁEMU JELENIOWI i ZIAJI :)
    mam tak delikatną skórę,że wolę nie ryzykować ;)
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tych jeszcze nie maiłam, dlatego następnym razem zwrócę na nie uwagę.

      Usuń
  10. Miałam kiedyś inna wersję i była całkiem ok. Chociaż to było dawno temu, od tamtej pory jakoś już nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maiłam i dla mnie średniak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie dziś go zakupiłam, ale z pompką....ciekawa jestem jak się u mnie spisze- kiedyś miałam wersje niebieską i była okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten się sprawdzi. Daj koniecznie znać.

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze, ale nie wykluczam zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na poczatku byly fajne te emulsje ale potem jakoś je rozrzedzili i sa mało wydajne i się nie piennią lipa....

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja używałam i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam i też nie byłam zadowolona
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również nie przypadł mi te płyn do gustu, poza tym używam kosmetyków do higieny intymnej bez SLS i parabenów.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zalety: brak" - :-)

    Nie znam tego bubelka, no i nie poznam. W ogóle nie spotkałam się z tą marką i nie żałuję po przeczytaniu recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam żeli z Białego Jelenia i Ziaji i spisują się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu używam z tej kategorii kosmetyków tylko produktów firmy Biały Jeleń, są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która zachwala Białego Jelenia dlatego muszę z ciekawości kupić.

      Usuń
  21. nie uzywałąm ale z ciekawości chyba muszę spróbować jak sprawdzi się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama przyznajesz, że "delikatnie i łagodnie myje" oraz "nie uczula i nie podrażnia", ale uważasz, że ma słabe działanie? Ciekawa jestem dlaczego? :)
    Mam wersję z pompką, takie też występują. Zapach owszem jest zbyt intensywny i skład nie najlepszy, ale działa skutecznie czyli myje i utrzymuje odpowiednie pH. Na rynku są o wiele lepsze kosmetyki do higieny intymnej, ale nie w tej cenie zdecydowanie :) Mam jeszcze ochotę wypróbować wersję różową bez SLS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się płyn delikatnie i łagodnie myje, ale te uczycie jest krótkotrwałe. Poza tym posiada chemiczny i drażniący zapach.Niedawno pojawiło się nowe opakowanie z pompką, ale skład pozostał ten sam.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.