ZAKUPY // PRZESYŁKI EBAY // WYGRANE // WSPÓŁPRACA

Kochani w miesiącu marzec przybyło mi troszkę nowości kosmetycznych. W końcu zdecydowałam się założyć konto na ebay i zrobiłam pierwszy raz zakupy. Zamówiłam kilka drobiazgów, aby sprawdzić czy naprawdę dojdą do mnie rzeczy prosto z Chin. Oczywiście nie obeszło się od maratonu po drogeriach kosmetycznych. Odwiedziłam również swoją ulubioną Biedronkę. Na koniec zdecydowałam się pierwszy raz zakupić sławne kosmetyki rosyjskie. Poprzedni miesiąc sprzyjał również wygranym blogowym i nie tylko. Zapraszam :) 


I. ZAKUPY SUPER PHARM, BIEDRONKA, KOSMETYKI-EKOLOGICZNE-SKLEP.COM.PL


1. Schwarzkopf - zestaw do włosów szampon + odżywka + spray (cena promocyjna ok 19,50 zł)
2. Syoss - zestaw do włosów szampon + odżywka (cena promocyjna 12,50 zł)
3. Biedronka - trymer do twarzy (cena ok. 9,90 zł) 
4. Ocean Breeze - zestaw do ciała żel + balsam + sól + myjka (cena promocyjna 13,99 zł)
5. Fitocosmetics - glinka kosmetyczna czarna z Morza Martwego (cena ok. 9,90 zł)
6. Bania Agaffi - kojąca maseczka do twarzy (cena ok. 5,10 zł)
7. Bania Agaffi - rozgrzewający peeling do ciała (cena ok. 5,10 zł)
8. Tołpa - płyn micelarny - tonik 2w1 (cena 14,90 zł)

II. ZAKUPY NA EBAY (każdy produkt ok 1 $)




1. Narzędzie do usuwania włosów - trzy trymery do brwi
2. Brushegg - szczotka do czyszczenia pędzli
3. Szablon do kształtowania brwi
4. Turban - ręcznik do włosów

III. WYGRANA NA PORTALU KOBIETAMAG.PL


1. Bio-oil - specjalistyczny olejek

IV. WYGRANA W KONKURSIE DLA BLOGEREK KEMON


1. Kemon - pianka do włosów. Została już zrecenzowana, więcej znajduję się TUTAJ

V. WYGRANA BLOGOWA - bardzo dziękuje LEOKADJA, za kosmetyki Balea


1. Szampon do włosów rozmaryn i melisa
2. Żel pod prysznic
3. Żel pod prysznic
4. Krem do rąk

VI. WYGRANA NA FB - EKSPERTKA SALLY HANSEN


1. Lakier nr 240 - B Girl
2. Lakier nr 380 - Malibu Peach
3. Top Coat

VII. WSPÓŁPRACA Z MIRALASH

1. Serum do rzęs (pierwsze wrażenia już na blogu TUTAJ)



A tymczasem ja biorę się za testowanie, a Wy powiedzcie mi jak Wasze łupy kosmetyczne? I co sądzicie o moich?



******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

49 komentarzy :

  1. Fajne zakupy ;) ja niedługo też kupuję lakiery SH :)
    Bio-Oil mam już drugie opakowanie, ale z bliznami ciężka sprawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery SH już przetestowałam i szczerze polecam. Niedługo zapraszam na szczegółową recenzję.

      Usuń
  2. Świetne zakupy:) Ale Bania Agaffii to nie Babcia Agafia tylko kąpiel Agafii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy, wygrane oraz współprace -gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można dostać ten zestaw promocyjny Schwarzkopf? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go w Super Pharm, ale były to ostatnie sztuki wyprzedażowe.

      Usuń
  5. Dużo wspaniałości, najbardziej zaciekawiła mnie szczotka do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaintrygowała mnie ta szczotka, więc musiałam ją mieć. Tym bardziej, że kosztowała grosze.

      Usuń
  6. Uhuu cuda, miłego testowania i dawaj znać, jak się sprawdzają nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dam znać :) Szczegółowe recenzję wkrótce.

      Usuń
  7. O losie, ile dobroci :) zazdroszcze i życzę udanych testów ;) dodatkowo piękne zdjęcia! jakiej lampy do nich używasz jeśli mogę zapytać ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jakie masz szczęście w losowaniach :) fajne wygrane!
    olejek BIO-OIL fajna sprawa kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem najbardziej ciekawa tych lakierów, bo marzy mi się coś co wytrzyma na moich paznokciach dłużej niż trzy dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudeniek! <3 Najbardziej to Ci zazdroszczę tych produktów z Balei, muszą pachnieć obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudeńka! :) Niech kosmetyki sprawdzą się jak najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zamierzam zamówić brush egg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdętego dużo! czekam na kolejne recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ile nagród zgarniasz, zazraszczam! :D W Biedronce był trymer i ja go nie dorwałam... karygodne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama się dziwię, bo nigdy nie miałam szczęścia w losowaniu. A trymer kupiłam całkiem przypadkiem.

      Usuń
  15. Świetna cena tego zestawu Essence Ultime, szkoda, że u mnie nie ma SP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena bardzo atrakcyjna i uwielbiam takie promocje :)

      Usuń
  16. kochana świetne nowości:) miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  17. Glinkę tej firmy miałam, ale białą, niestety mam zbyt wrażliwą cerę na takie oczyszczanie :D
    Na produkty Balea mam ogromną chęć!
    Zazdroszczę zestawu Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne nowości :) miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dziś zamieściłam post z nowościami zakupowymi :) Widzę u Ciebie sporo ciekawych rzeczy, gratuluję wygrania Balei - dla mnie te kosmetyki to wciąż zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile tu kosmetyków!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyyyyle wspaniałych rzeczy! <3 Coraz częściej widuję na blogach te lakiery Sally Hansen. Podobno są bardzo dobre, więc sama zabiorę się za ich testowanie :) Lubię tę serię do włosów z Syoss.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne nowości :) Ale miałaś szczęścia w tych konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uuu ile nowości, gratuluję wygranych :)
    Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! Może obs za obs? Jeśli tak to pisz u nas , a my się odwdzięczymy! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Brushegg baaaardzo mnie ciekawi :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też zostałam "ekspertką" Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same wspaniałości, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej interesuje mnie ta szczotka do oczyszczania pędzli. =D

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki szablonik do kształtowania brwi by mi się przydał <3 Super nowości kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. O, nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak szczotka do pędzli. Ciekawi mnie jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam podobne nożyki do brwi, ale są beznadziejne, ale ten szablon do brwi wpadł mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczotka do czyszczenia pędzli mnie zaciekawiły :) czy kupując na eBay można płacić przekazem pocztowym? Waluta jest automatycznie przeliczana na złotówki? Sporo ciekawych rzeczy widzę można tam upolować. Ja osobiście jeszcze nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać :)
      Wydaje mi się, że nie można płacić przekazem pocztowym. Gdy zarejestrowałam się na ebay to od razu założyłam konta na PayPal. Działa to podobnie jak płatności na allegro, różni się tylko tym że należy zrobić przelew na to konto. W każdej chwili możesz wypłacać lub wpłacać środki. W ten sposób płacę za wszystkie zakupy, a konto automatycznie przelewa złotówki na dolary.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.