PAZNOKCIE W KOLORZE TULIPANA GOLDEN ROSE // WIBO

Kochani zapraszam Was na post paznokciowy. Na paznokciach mam lakiery z dwóch firm Golden Rose i Wibo.

 


Dominujący lakier pochodzi z firmy Golden Rose (Rich color) o numerze 121. Lakier aplikuję się bardzo fajnie, bo posiada wygodny i szeroki pędzelek. Poza tym szybko wysycha. Kupiłam go na stoisku Golden Rose za cenę ok 6 zł. Natomiast drugi lakier jest od firmy Wibo french manicure. Ostatnią polubiłam ten lakier i często wykorzystuję go. Dodatkowo użyłam paski do zdobienia paznokci oraz srebrne ozdoby.








 

Kochani co uważacie, podoba się Wam czy nie?
  
******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

38 komentarzy :

  1. Osobiście wolę na moich paznokciach ciemniejsze odcienie czerwieni, ale u Cb wygląda to bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest piękny, muszę się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się Twój kształt paznokcia, coś sama nie potrafię sobie takiego sprawić :( A kolorek bardzo ładny, aczkolwiek ja u siebie coś ostatnio nie przepadam za czerwienią na paznokciach. Przez wiosnę mam ochotę tylko i wyłącznie na pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zawsze miałam paznokcie w kształcie kwadratowym, ale od nie dawna mam takie. Nauczyłam się sama metodą prób i błędów, raz wychodzi mi lepiej raz gorzej. I stwierdzam że taki kształt paznokci bardziej mi odpowiada. Próbuj na pewno uda Ci się:*

      Usuń
  4. Czerwień - kobieca i zawsze modna. Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :) chyba mam podobny z Essie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kolorek, jak również Twoje pazurki bardzo się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor ! uwielbiam lakiery z golden rose ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również polubiłam lakiery z tej firmy. Mają świetne pędzelki i co najważniejsze są trwałe.

      Usuń
  8. Piękna intensywna czerwień, po którą ja sięgam rzadko, ale zawsze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna czerwień. Wczoraj robiłam lakierowe zamówienie z GR, szkoda że nie zwróciłam uwagi na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny lakier i cudowne paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny mani ;) malowałam tym lakierem ale niestety bez bazy i topu odpryskiwał w ten sam dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a u mnie wręcz odwrotnie. Kolor utrzymuje się u mnie do 8-10 dni.

      Usuń
  12. Uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni na paznokciach, więc i ten kolor przypadł mi do gustu :) Poza tym lubię lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonałe połączenie i wzorek ;0

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie lakiery z GR kompletnie się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ;)
    muszę nabyć kilka lakierów GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna czerwień.Bardzo lubię takie odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Udało mi się je trochę wyhodować dzięki odżywce z Lovely.

      Usuń
  18. Uwielbiam lakiery z Golden rose, moja kolekcja z miesiąca na miesiąc się powiększa. Piękna czerwień, już wiem co będzie moim kolejnym zakupem :D
    Kochana z dumą dołączam do Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że z Ciebie również jest lakieromaniaczka :)
      Witam w gronie codzienność kobiety, bardzo mi miło.

      Usuń
  19. piękna czerwień...ja uwielbiam tą serię z GR

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.