WYNIKI ROZDANIA Z OKAZJI URODZIN BLOGA

Kochani przyszedł czas na ogłoszenie wyników rozdania, które organizowałam na blogu w dniach 14.01-14.02 TUTAJ. Chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za zgłoszenia. Jest mi niezmiernie miło, że rozdanie spodobało się i mam nadzieje że nie uciekniecie zaraz po ogłoszeniu wyników.

W rozdaniu udział wzięło 91 osoby, ale 3 osoba nie spełniło podstawowego warunku. Zatem zostaje 88 osób. Wszystkie zgłoszenia zostały zweryfikowane i umieszczone na liście ze swoim numerem. W losowaniu pomogła mi maszyna losująca.

Maszyna wylosowała



Obserwuję bloga jako: Wiola N.
Lubię na Facebook jako: Parę chwil u mnie
Baner / Udostępnienie na FB Tak parechwilumnie.blogspot.com


Kochana gratuluję Ci, a pozostałe osoby zapraszam do kolejnych rozdań na moim blogu. 

Wiola N czekam na maila z adresem korespondencyjnym. Mój mail codziennosckobiety@gmail.com.


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

17 komentarzy :

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.