NA PAZNOKCIACH LAKIER PAESE // ALLEPAZNOKCIE

Dziewczyny dziś zapraszam Was na krótki post paznokciowy. A w roli głównej lakier Paese o przedłużonej trwałości i szybkoschnący lakier z firmy AllePaznokcie.




W końcu udało mi się wyhodować paznokcie i doprowadzić je do lepszego stanu (przede wszystkim dzięki odżywce Lovely - szczegóły TUTAJ).

Na paznokciach widnieją dwa kolory. Pierwszy lakier pochodzi z firmy Paese o numerze 374 to matowy odcień różu. Natomiast drugi to lakier z firmy AllePaznokcie o numerze 93, odcień matowej szarości. Dodatkowo na dwóch paznokciach wtopiłam srebrne elementy. Lakiery aplikuje się bezproblemowo i wygodnie ponieważ posiadają dobre i długie pędzelki.
 







Oczywiście ciężko jest sfotografować lakier do paznokci, bo za każdym razem wychodzi inny odcień.


Dziewczyny lubicie takie kolory na paznokciach?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

35 komentarzy :

  1. Piękne kolorki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za lakierami z obu firm - naprawdę jeszcze nie trafiłam takiego, którym dobrzy by mi się malowało, a szkoda, bo ich wybór kolorów jest przeogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są świetne! :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten z Paese ma ciekawy kolor, ale sama chyba bym nie kupiła lakieru tej firmy po tym jak używałam odżywki. Chociaż może warto spróbować. Może lakiery mają lepszej jakości ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do zarzucenia co do jakości lakieru. Jest trwały, a aplikacja jest bezproblemowa.

      Usuń
  7. Różowy jest bardzo ładny, szarych paznokci nie potrafię mieć, jakoś tak źle się z nimi czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarość i róż pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie ! duży + ! zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w końcu udało mi się je trochę wyhodować.

      Usuń
  11. Z Paese lubię bardzo odżywkę do paznokci - muszę polubić tez lakiery, bo ten róż jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat szukam odżywki do paznokci, bo skończyła mi się z Lovely. Muszę się rozejrzeć.

      Usuń
  12. cudne kolorki :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten różowy z szarym bardzo ładnie się komponuje.
    Lubie takie eleganckie manii. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, właśnie też kupiłam sobie szary lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory i fajnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta czern z tym zdobieniem wyglada świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny róż ;) Ja ostatnio szaleję z paznokciami, bo mam trochę więcej czasu i powstają mniej lub bardziej udane kolorowe mani ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny odcień różu! I podoba mi się to zdobienie na paluszku serdecznym :) Miałam kiedyś miętowy lakier z Paese i pamiętam, że trzymał mi się baaardzo długo bez żadnych uszczerbków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam takie kolory lakierów i bardzo chętnie po nie sięgam :) Genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.