CALVIN KLEIN ONE SHOCK - WODA TOALETOWA DLA KOBIET

Kochani dziś przy niedzieli będzie pachnąco. A mianowicie zapraszam Was na post o wodzie toaletowej dla kobiet Calvin Klein One Shock.
 


OPIS PRODUCENTA

Calvin Klein one shock dla Niej to zapach kwiatowo-orientalny. Woń otwiera wibrujący bukiet z różowej piwonii, passiflory oraz maku. Głębokie serce zapachu hipnotyzuje intensywnością jaśminu, narcyzu, jeżyny oraz płynnej czekolady. Na zmysłową bazę składają się ambra, wanilina i paczula, otulone kremowym piżmem. Zapach jest zaskakujący, uzależniający i magnetyzujący.

Głowa: kwiat passiflory 
Serce: akord pitnej czekolady
Baza: piżmo
MOJA OPINIA

O swoje kolekcji zapachów pisałam TUTAJ. Przez ten czas przybyło kilka flakoników, ale to już będę pokazywać Wam na bieżąco.
 
Zapach umieszczony jest w błyszczącym, białym i nowoczesnym flakonie z ozdobionym logotypem, które wyróżniają się na tle innych. Zaskoczył mnie fakt, że zapach nie ma nic wspólnego z klasycznym unisexem CK. Zakochałam się w tym zapachu. Jest  odważny, intensywny i elegancki. Zdecydowanie to zapach, który towarzyszy mi przez cały dzień. Nosi się go przyjemnie nie drażni i nie przeszkadza, bo pachnie lekko i świeżo. CK to połączenie słodkości, zwłaszcza czekolady z wanilią z zapachem jak dla mnie żelek Haribo. Pomimo charakterystycznej słodyczy perfumy nie są duszące i przytłaczające. Ważne jest to, że zapach jest trwały i nie ulatnia się po chwili. Z pewnością polecam wszystkim fankom słodkości, bo z pewnością jest to zapach niebanalny i nietypowy. 
 



ZALETY

- nowoczesne opakowanie
- ciekawy zapach
- łatwa aplikacja
- wydajny
- są trwałe
- nie są duszące

WADY

- brak

PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5

Kochani, co uważacie o takich kompozycjach zapachowych? Lubicie?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

17 komentarzy :

  1. Chętnie bym je chciała mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo lubię ten zapach, ale ja to w ogóle gustuję w perfumach CK :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach, w lutym używałam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam je codzienne i jak na razie nie znudziły mi się.

      Usuń
  4. lubię perfumy CK, a tego zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę! to jak mi mdłości przejdą może się skuszę :)
    u mnie na półce kończy się właśnie CK in2you :D<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie powąchać gdzieś te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne w drogerii Hebe i Rossmann.

      Usuń
  7. Mnie one niestety nie przypadly do gust:( od calvina uwielbiam wakacyjne zapachy.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło jak ocenilas 5/5. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło jak ocenilas 5/5. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.