OLEJEK ŚWIATA OD JOANNY - OLEJEK DO TWARZY I CIAŁA // BALSAMY NA SUCHE MIEJSCA

Moi drodzy dziś będzie o kosmetykach, które otrzymałam od firmy Joanna Laboratorium. A mianowicie olejek do twarzy i ciała oraz trzy balsamy na suche miejsca 3 w 1. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią.
 
 
 I. OLEJEK DO TWARZY I CIAŁA Z OLEJEM MAKADAMIA Z SERII OLEJE ŚWIATA


OPIS PRODUCENTA

Olej makadamia świetnie zmiękcza, odżywia i wygładza skórę, nadając jej promienny wygląd. Innowacyjna formuła preparatu sprawia, że kosmetyk sprawdza się zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i ciała.
Cena: 10 zł / 100 ml

MOJA OPINIA 

Olejek umieszczony jest w estetycznej 100 ml buteleczce z wygodnym zamknięciem. Jest dość płynny i niezbyt tłusty. A otwierając buteleczkę od razu czujemy orientalne i przyjemne zapachy. Poza tym ma funkcję uniwersalną, ale ja w większości stosowałam go na ciało i kilka razy aplikowałam na twarz. Powiem szczerze sprawdzał się bardzo dobrze na każdej części ciała. Olejek dość szybko wchłania się i nie brudzi tkanin. Nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy nie skórze. A efekt końcowy jest rewelacyjny. Zauważyłam widoczną poprawę, a mianowicie odżywione, promienne i nawilżone ciało. Skóra stała się miękka i aksamitna. Jestem bardzo zadowolona z działania i wielofunkcyjności tego olejku. A na koniec dodam, że olejek jest bardzo wydajny i starcza na wiele aplikacji. Podsumowując daje mu ocenę 5 / 5, bo po prostu zasłużył na to. 
Polecam panią, które chcą mieć własne domowe spa otulone pięknymi zapachami.



II. BALSAM NA SUCHE MIEJSCA 3 W 1 Z MASŁEM OLIWKOWYM / Z MASŁEM POMARAŃCZOWYM / Z OLEJEM KOKOSOWYM Z SERII OLEJE ŚWIATA 


OPIS PRODUCENTA

Odkryj idealny sposób na przesuszoną skórę! Balsamiki 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek.
Cena: 6,50 zł / 10 g

MOJA OPINIA 

Balsamy mają ładne opakowania. Fajne, małe i praktyczne dzięki czemu możemy je zawsze zabrać ze sobą. Aplikacja jest przyjemna i bezproblemowa. Do gustu przypadły mi również słodko - orientalne kompozycje zapachowe. Produkt stosowałam zwłaszcza na ustach i paznokciach. Po zastosowaniu usta są miękkie i nawilżone. Dodatkowo nadają im delikatne błyszczenie tak jak po zastosowywaniu błyszczyka. Zabezpieczają suche miejsca przed wiatrem i niską temperatura. Balsamiki rewelacyjnie odżywiają, regenerują i nawilżają suchą skórę.
Jestem bardzo a nich zadowolona i zdecydowanie zagoszczą u mnie na dłużej. Dziewczyny z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Dobre i tanie kosmetyki o wielu zastosowaniach. A ja podsumowując daje im ocenę 5 / 5.

 
 

Dziewczyny przy okazji zapraszam Was na stronę Joanna Laboratorium i zapoznania się z szerokim asortymentem sklepu. A jeżeli chcecie być zawsze na bieżąco zapraszam na FB.

Serdecznie dziękuje pani Kasi za przemiły kontakt oraz firmie Joanna Laboratorium za możliwość przetestowania kosmetyków* 
*Fakt, iż kosmetyki otrzymałam bezpłatnie nie miały wpływu na moją opinię i recenzję. 

Dziewczyny miałyście do czynienia z tymi kosmetykami? Jestem bardzo ciekawa jakie macie zdanie na temat tych kosmetyków.

******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

20 komentarzy :

  1. Nie miałam tych produktów jeszcze, ale mam chrapkę na balsamy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są naprawdę rewelacyjne i dodatkowo w niskiej cenie i pięknie pachną.

      Usuń
  2. Ostatnie zrobiło się o zapomnianej przeze mnie Joannie;). Na pewno rozejrzę się za tymi olejkami w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z olejkiem migdałowym i te balsamiki też-jak dla mnie one słabo nawilżają, ale na ochronę przed mrozem są w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsamiki są interesujące, chętnie jakiś bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te produkty i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na olej i ten pomarańczowy balsam to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam cheć na kokosowy balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! uwielbiam Joannę i na te olejki chyba też się skuszę :)
    przyjemnego weekendu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kosmetyki tej firmy, dlatego bardzo często goszczą u mnie.
      Kochana również życzę miłego weekendu.

      Usuń
  9. Miałam je :) Olejek mi się podoba i z balsamów pomarańczowy pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanie, ze kosmetyki sprawdziły się również u Ciebie :)

      Usuń
  10. Jeden z ciekawszych postów :) http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki, które można stosować na wiele różnych sposobów :) Ciekawa jestem jak sprawował by się u mnie. Jeśli gdzieś go zobaczę to muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym wypróbowała je na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.