NOWOŚĆ - CZYLI CHUSTECZKI ZMYWAJĄCE LAKIER Z PAZNOKCI JELID

Kochani dziś chciałabym przedstawić Wam chusteczki zmywające lakier do paznokci firmy Jelid. Otrzymałam je w ramach testowania i wprowadzanie nowego produktu na polski rynek.



PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: TUTAJ 
- cena: 24,99 zł / 50 sztuk

OPIS PRODUCENTA

Chusteczki do zmywania lakieru z paznokci JELID, to nowy produkt dedykowany pielęgnacji dłoni i stóp. Pakowane są indywidualnie w saszetkach, które nie zajmują wiele miejsca. Wydaje się być koniecznym elementem wyposażenia każdej damskiej torebki  bo nigdy nie wiadomo, kiedy będą potrzebne. 1 chusteczka starcza na zmycie 10 paznokci, a dzięki zawartemu w składzie olejkowi kokosowemu, pozostawiają po użyciu przyjemny zapach. Nie zawierają acetonu.


MOJA OPINIA

Zacznę od tego, że po raz pierwszy ma do czynienia z takim gadżetem do paznokci. Zmywanie paznokci odbywało się u mnie zawsze metodą tradycyjną czyli wacik i tradycyjny zmywacz. Dlatego, kiedy otrzymałam możliwość przetestowania tego produktu z chęcią zgodziłam się w celu przetestowania nowości. W opakowaniu znajduję się 50 osobno zapakowanych chusteczek. Fajna alternatywa, bo zawsze możemy zabrać ze sobą jedną chusteczkę przecież zajmuje tak mało miejsca. Na początku nie wierzyłam, że jedna taka mała chusteczka wystarczy na zmycie wszystkich paznokci. A jednak nic mylnego poradziła sobie bez problemu. Chusteczki naprawdę rewelacyjnie sprawdzają się i usuwają cały lakier z paznokci. A przy tym uwalniają delikatny i nieduszący zapach. Chusteczki nie kleją się i nie pozostawiają żadnego pyłu. Powiem szczerze jestem zachwycona tym gadżetem i z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Są świetne.



Dziewczyny co uważacie o tym gadżecie? Maiłyście do czynienia z tymi chusteczkami?


***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

21 komentarzy :

  1. z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chusteczki z innej firmy i byłam w szoku jakie są skuteczne :) Chętnie porównałabym je z tymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie wierzyłam w skuteczność tych chusteczek, ale miło mnie zaskoczyły. Są świetne.

      Usuń
  3. Mi one śmierdzą, ale działanie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mówię, że takie chusteczki to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przetestowaniu, też tak uważam i zgadzam się z Tobą w stu procentach.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Wszędzie się zmieszczą.

      Usuń
  6. super! już mi się podoba czekam aż pojawią się w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie widziałam takich chusteczek w drogeriach nawet innych firm. Czekamy z niecierpliwością;)

      Usuń
  7. pozostaje tylko zakupić je przed kolejnym wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do torebki w sam raz, bo często jest tak, że zapominam zmyć lakier w domu i w drodze patrze, że nie wygląda to najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście plus za to, że chusteczki są pojedyncze i, że jedna zmywa wszystkie paznokcie! na wyjście/wyjazd idealna alternatywa dla standardowego zmywacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny gadżet, chętnie bym wypróbowała:-) na początku zniechecila mnie cena, ale z tego co piszesz 50 szt. Wystarczy na 50 zmyć więc cena jest okej. A na pewno takie husteczki przydałby mi się e torebce,zdarza mi się w pracy z przerażeniem stwierdzić że moje paznokcie wyglądają jak z horroru i ten patent byłby idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie cena na początku dość wysoka, ale po przeanalizowaniu to jest aż 50 aplikacji.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.