KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY LOVELY

Moje drogie dziś zużyłam korektor rozświetlający pod oczy Lovely i właśnie tego kosmetyku będzie dotyczyła recenzja.




PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: drogerie kosmetyczne m.in Rossmann, internet
- cena: ok 8 zł / 2 ml ( cena promocyjna ok 4 zł )

OPIS PRODUCENTA

Rozświetlający korektor pod oczy doskonały do zamaskowania wszelkich oznak zmęczenia oraz sińców pod oczami w zawiera wit. E (witaminę młodości), wit. B5 i pantenol o działaniu przeciwzapalnym, nawilżającym oraz łagodzącym podrażnienia. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze.
 
MOJA OPINIA

Korektor pod oczy jest nieodzownym elementem mojego codziennego makijażu. Akurat na korektor z firmy Lovely skusiłam się na tegorocznych wyprzedażach w Rossmannie. Najbardziej spodobało mi się w nim to, że posiadał dodatkowo pędzelek. Niestety nie będzie dzisiaj ochów i achów, bo ten korektor to kompletna klapa i nie przypadł mi do gustu. Największą wadą tego korektora jest aplikacja. Coś strasznego, gdy chcę go wydobyć z opakowania kosmetyk po prostu wylewa się. Przez co niepotrzebnie marnuje się go, co wiąże się z tym że jest niewydajny. Dodatkowo jak dla mnie to zbyt delikatnie kryje cienie pod oczami. Poza tym zbiera się na załamaniach i podkreśla suche skórki. Nie widzę za bardzo efektu "przed" i "po" nałożeniu.
Korektor nie spełnia swoje funkcji i na pewno nie mogę polecić tego kosmetyku. Nie kupię go więcej, bo nie warto.
  





ZALETY

- dostępność i cena

WADY

- koszmarne opakowanie
- za delikatnie kryje cienie
- zbiera się na załamaniach
- mała pojemność
- bardzo niewydajny



PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 0,5 / 5



Dziewczyny miałyście do czynienia z tym korektorem? A jakie są Wasze ulubione korektory.


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

32 komentarze :

  1. Będę go omijać z daleka, szkoda, że się nie sprawdził :/
    Ja używam kamuflaż z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słynny Catrice, czytałam wiele dobrego o nim. W końcu muszę wybrać się do Natury :)

      Usuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził. Opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pokusiłam się na opakowanie a tu bubel :(

      Usuń
  3. Szkoda, że słabiaczek z niego :/ Ja obecnie używam korektora z Nars i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę korektora z Nars, bo po przeczytaniu Twojej recenzji chce go jeszcze bardziej.

      Usuń
  4. Mam jego inną wersję i niestety nie przypadł mi do gustu, teraz używam bardzo fajnego korektora z aplikatorem z Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskuję, że nie miałam trafnego produktu, tylko po prostu jest to bubel.

      Usuń
  5. Szkoda, że jest taki zły... =/

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć, że się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam go i był naprawdę beznadziejny...ja nadal szukam ulubionego korektora. ciężko o dobry korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,ze kiepski. ja obecnie mam maybelline i klika Inglotow z których jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć,że klapa z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo wad, zalet prawie wcale.

    OdpowiedzUsuń
  11. rozświetlenie to zdecydowanie zła opcja jak na moje mega sińce ;(

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam Twój blog - obserwuję, bo jest interesujący i ładny. Do zobaczenia w blogosferze :)

      Usuń
  12. Mam go i nawet lubię,efektu wow nie ma,ale nie mogę go też nazwać bublem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go i nie do końca mi podpasował :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam korektory Kobo i Rimmel ostatnio o nich pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio kupiłam MAKE UP FACTORY - rozświetlający. Polecam jest genialny, niebawem recenzja na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  16. nie widziałam go nawet w Rossmannie, ale dobrze, że dałaś znać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno nie znajdzie się moim posiadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słabo wypadł :/ ja polecam L’Oreal Lumi Magique

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jeden wielki bubel. Szukam nadal...

      Usuń
  20. Właśnie szukam jakiegoś, dzięki nie kupię jak taki bubel

    OdpowiedzUsuń
  21. nie podpasował Ci ? ja go uwielbiałam pod oczy :)
    zostaje rowniez na Twoim blogu bo jest swietny !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja go bardzo lubię, ładnie kryje cienie i dodatkowo rozświetla. Aplikację trzeba wypracować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie sprawdził się b. dobrze. Delikatnie i nie sztucznie rozświetlił cienie. Błyszczące drobinki zauważyłam dopiero po nałożeniu na dłoń. Pod okiem wygląda to dość naturalnie. Dodatkowo ma aplikator w postaci pędzelka. Łatwy w aplikacji. Nie do końca jestem przekonana czy poradzi sobie z każdym cieniem pod okiem. Gdyż ja mam dosyć słabe. Jak na swoją cenę uważam, że jest dobry. Jeżeli ktoś ma problem z bardzo bardzo widocznymi cieniami polecam poszukać innego produktu.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.