PIELĘGNACJA WŁOSÓW Z AUSSIE - SZAMPON + ODŻYWKA

Dziewczyny dziś chciałabym krótko przedstawić Wam kosmetyki, które już dawno otrzymałam w ramach akcji Ambasadorka Aussie Miracle Moist (opisywałam o tym TUTAJ). Do przetestowania otrzymałam cztery kosmetyki, dziś zrecenzuję szampon i odżywka, a niedługo kolejne dwa kosmetyki.
 


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: drogerie kosmetyczne (m.in Rossmann), internet
- cena: ok 20 zł szampon, ok 20 zł odżywka 

OPIS PRODUCENTA

Aussie Miracle Moist to linia produktów, która pomaga intensywnie nawilżyć i wygładzić włosy, chroniąc kosmyki przed uszkodzeniami, oraz dba o to, aby włosy były zawsze w świetnej kondycji.
 
SKŁADNIKI


MOJA OCENA

Odżywkę stosowałam wraz z szamponem, wiec opinia będzie wspólna. Po prostu zakochałam się w tych kosmetykach i tyle. Zacznę od tego, że są to kosmetyki które przeniosły mnie do lat dzieciństwa. A to dzięki wyjątkowemu zapachowi, czyli gumy do żucia Turbo. Pamiętacie?
Zarówno szampon jak i odżywka są zapakowane w solidne i estetyczne butelki z wygodnymi zakrętkami. Są prawie identyczne, różnią się tylko pojemnością. Konsystencja i zapach są również do siebie bardzo zbliżone.

 

Głównym składnikiem szamponu jest orzech makadamia, który jest naprawdę ucztą dla moich zmysłów. A ten rewelacyjny zapach utrzymuje się dość długo na włosach. Szampon jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość kosmetyku aby umyć włosy bo doskonale pieni się. A później bez problemu możemy je spłukać. Po regularnym stosowaniu włosy stały się przede wszystkim porządnie nawilżone i odżywione. Dodatkowo były miękki i lśniące. Szampon bardzo polubił się z moimi włosami, nie przetłuszczał i nie obciążał ich. Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu i na pewno zawita jeszcze nie jeden raz w mojej łazience.

 

Odżywka przede wszystkim jest lekka i delikatna A po zastosowaniu włosy nie plączą się i nie elektryzują. Są nawilżone i mocne. Odżywka również jest bardzo wydajna. Warto w nią zainwestować, bo na prawdę wystarczy nam na długo. Oczywiście ogromny plus za działanie, bo dzięki tej odżywce moje włosy wróciły trochę do równowagi. Wyglądają po prostu zdrowiej.

 

Szampon i odżywka rewelacyjnie działa na moje przesuszone i zniszczone włosy. Po regularnym stosowaniu kosmetyków Aussie Mracle Moist włosy stały się bardziej miękkie, błyszczące i delikatne w dotyku. Włosy zostały nawilżone i odżywione.
Jestem bardzo zadowolona z efektów końcowych. Kosmetyki spełniają moje oczekiwania. I z czystym sumieniem mogę je Wam polecić.

ZALETY

- kosmetyki nawilżają i odżywiają zniszczone włosy
- dodają blasku
 - nie obciążają włosów
- obłędny zapach
- odpowiednia konsystencja
- wydajność
- efekt już po pierwszym użyciu
- praktyczne i estetyczne butelki
   
WADY

- brak


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5



Dziewczyny stosowałyście? Jak u Was sprawdziły się kosmetyki marki Aussie?



******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

19 komentarzy :

  1. Bardzo lubię produkty Aussie :) odżywkę 3 min. polecam jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo też mam tę odżywkę 3 min i czeka w kolejce. Mam nadzieje ze będzie równie dobra jak jej poprzedniczka.

      Usuń
  2. czuję się zachęcona:) jak wykończę to czego używam teraz to skuszę się na Aussie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją ostatnią w cenie promocyjnej w Rossmannie.

      Usuń
  3. Używałam kiedyś odżywki 3 min. i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze ich nie używałam, ale jestem ciekawa jakby się sprawdziły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i szampon i odżywkę i zapach jest niesamowity! Działanie odżywki też całkiem fajne, mam nawet miniaturową wersję, którą zabieram na wszelkie wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, zapach jest rewelacyjny :) Fajnie ze kosmetyki sprawdziły się również u Ciebie.

      Usuń
  6. miałam odżywkę z tej seri i była koszmarna, sklejał mi włosy, nie mogłam ich rozczesać...to nie dla mnie :/
    Zapraszam do odwiedzin: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba ze względu na skład raczej bym po te produkty, nie sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem jaki będzie kolejny zakup !

    Zapraszam na drugie życie mojego bloga ! mam nadzieję że sie spodoba ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je testowałam, u mnie bardzo dobrze odżywka się spisuje. Jest wydajna, w włosy są miękkie i nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj użyłam pierwszy raz i chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam mieszane uczucia co do produktów Aussie. Więcej na ten temat napisałam tutaj: http://carmentestujekosmetyki.blogspot.com/2016/10/aussie-3-minute-miracle-moisture.html
    Bardzo proszę o dodanie do obserwowanych ;) Oczywiście zrobiłam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii, więc już zaglądam na Twojego bloga.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.