ZAKUPOWO

Kosmetyki Balea od jakiegoś czasu stały się bardzo słynne. Opanowały całą naszą blogosferę i internet. I dzisiaj przyszła kolej na mnie. Właśnie otrzymałam swoje pierwsze kosmetyki Balea, które zamówiłam przez internet. Hmmm ... już nie mogę doczekać się kiedy je wypróbuję. Ciekawa jestem jak sprawdzą się w moim przypadku. 
 

1. Balea szampon i odżywka do włosów brązowych


2. Balea żel pod prysznic Carambola


 3. Ebelin blender


4. Balea maseczka - glinka oczyszczająca pory

  

Za całość zapłaciłam ok 45 zł.


Dziewczyny znacie, lubicie kosmetyki Balea? Ciekawa jestem Waszej opinii. 


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

26 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Kupiłam zamiennik BB, bo chce przetestować go i zobaczyć jak sprawdza się. Dziś będę go testować.

      Usuń
  2. Niestety podczas mojej wizyty w DM,jajeczka nie było :( szkoda,bo bardzo chciałam przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wizyty w DM, oszalałabym w tym sklepie :)

      Usuń
  3. ja jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków Balei :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak się sprawdzi zamiennik BB;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych kosmetyków :0
    poproszę o recenzję po testowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście za jakiś czas pojawi się recenzja.

      Usuń
  6. Super nowosci. U mnie ta maska się nie sprawdziła. Masa niespodzianek mi po niej wyskoczyła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nowości :) Będę czekać na recenzje ;) A jajeczko mam i lubię, dobrze nakłada się nim podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owszem jest na nie szał, ale ja z dozą rozsądku do tego podchodzę. Jednak nie ukrywam, że żeli bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mnie kuszą te produkty do włosów i jak wyjdę z zapasów to je sobie zamówię :)
    A żele mam i może nie są jakieś rewelacyjne w działaniu to jednak bogactwo zapachów miażdży :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też od niedawna używam kosmetyków Balea i nie ukrywam, że przypadły mi do gustu ;) Właśnie niedługo muszę wybrać się do DM-u, bo zapasy powoli się kończą :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    http://life-faith-music.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię to jajo :) Zamierzam kupić kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jakie jest to jajo w porownaniu do BV

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa Twojej opinii o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania życzę, będę czekać na recenzje ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ahh ta Balea,prześladuje mnie na każdym kroku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że Balei nie ma w naszym kraju :) tyle dobrego słyszałam i czytałam na ich temat, że z chęcią sama bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:( Może przyjdzie taki czas, że kosmetyki Balea pojawią w drogeriach. Byłoby rewelacyjnie.

      Usuń
  18. Miałam okazję używać tego szamponu i odzywki, byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że u mnie również sprawdzi się :)

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.