AMBASADORKA OILLAN - TYM RAZEM KOSMETYKI SKINETIC

Dziewczyny dziś tak króciutko. Już jakiś czas temu otrzymałam kolejną przesyłkę w ramach bycia Ambasadorką Oillan. Chciałabym Wam zaprezentować, co tym razem otrzymałam.

  
W paczce znajdowały się kosmetyki z nowej serii przeciwzmarszczkowej Skinetic. Są to preparaty podzielone na trzy kategorie wiekowe, zawierające komórki macierzyste z ryżu himalajskiego, wzbogacone odpowiednią witaminą dostosowaną do potrzeb skóry. 

Otrzymałam kosmetyki z pierwszej kategorii, które przeciwdziałają procesowi starzenia się skóry 30+. Nie mam jeszcze tyle lat, ale już powoli rozglądam się nad takimi kosmetykami. Dlatego z miłą chęcią zaczęłam testować kosmetyki.

1. Skinetic Regenerujący krem na pierwsze zmarszczki cera normalna i sucha ( nr 1, intensywność dla wieku 30+).


2. Rewitalizujący tonik do twarzy do cery normalnej i suchej.




Kosmetyki już testuję, więc nie długo pojawi się szczegółowa recenzja. 


Dziewczyny miałyście do czynienia już z tymi kosmetykami i tą marką kosmetyczną? Co uważacie?



http://www.skinetic.pl/




***

UDOSTĘPNIJ TEN POST

19 komentarzy :

  1. Gratuluję, ciekawe jak kosmetyki się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zamieszczę szczegółową recenzję. Zapraszam.

      Usuń
  2. Nawet nie miałam pojęcia, że mają taką serię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba jakąś nowość wypuścili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nowość na rynku kosmetycznym, a wszyscy wiedzą że uwielbiam próbować nowości.

      Usuń
  4. ciekawe jak się spiszą nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Nie kojarzę wgl tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej firmy,zatem czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,super nowości,czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Już testuję i na prawdę jestem zachwycona.

      Usuń
  10. Będę wyczekiwać recenzji, tym bardziej, że kosmetyki są dla suchej skóry jaką mam ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości :) Miłego testowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję :) szczególnie kremu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria na pierwsze zmarszczki, to coś co mnie interesuje, ciekawe jak się sprawdzi krem:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.