ZAKUPY HEBE // BIEDRONKA

I w tym miesiącu przyszedł czas na małe zakupy. Odwiedziłam swoją ulubioną drogerię Hebe i sklep Biedronka. Kupiłam kilka drobiazgów.



Oto one :

1. Oczyszczający płyn micelarny do demakijażu twarzy Celia Luxe
2. Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu Bebeauty
3. Mleczko nawilżające do demakijażu i oczyszczania twarzy i oczu Bebeauty
4. Miceralny żel nawilżający do mycia i demakijażu twarzy Bebeauty
5. Emulsja do higieny intymnej Intimea
6. Zmywacz do paznokci Bebeauty
7. Rozświetlająca maska żelowa Purederm
8. Kolagenowa maseczka pod oczy Purederm
9. Maseczka nawilżająca Lirene
10. Maseczka odżywczo - oczyszczająca Dermo Minerały


PRODUCENCI W/W KOSMETYKÓW:

Bebeauty - Torf Corporation fabryka Leków czyli Tołpa
Intimea - Pharma C food, m. in kosmetyki Cztery Pory Roku, Venus, Bond,
Delia Lux - DAX Cosmetics m.in kosmetyki Yoskine, Perfecta, Cashmere, Dax men
Purederm - JM Cosmetics m.in kosmetyki Neoderma
Lirene - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris m.in kosmetyki Dr Irena Eris, Pharmaceris, Under Twenty 
Dermo Minerały - Dermaglin 



Dziewczyny co uważacie o moich zakupach? Mieliście do czynienia z nimi?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

27 komentarzy :

  1. U mnie niestety ani płym do demakijażu ani zmywacz do paznokci się nie spisał:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak sprawdzą się u mnie. Będę używać ich pierwszy raz.

      Usuń
  2. Znam ten żel do twarzy i lubię:) może niema fajerwerków ale jest ok;) a w Hebe też ostatnio byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na zdjęciach już zaczęłam używać żel i płyn jak na razie sprawdzają się. A Hebe bardzo lubię za to za mają marki niedostępne w innych drogeriach.

      Usuń
  3. Bardzo lubię miecela Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słynne Be Beauty, które opanowały blogosferę, musiałam i ja wypróbować.

      Usuń
  4. Też swego czasu kupowałam intimea, ale cos ostatnio popieprzyli i strasznie rzadkij est.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz go kupiłam i teraz czeka w kolejce na wypróbowanie. Szkoda, że nie ma pompki.

      Usuń
  5. mam micelka z bebeauty i zmywacz i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetki z BeBeauty. Myślę, że większość z nich dobrze się sprawdza co jest bardzo fajne w przypadku cen, które są niskie. Płynu micelarnego używam już od nie pamiętam nawet kiedy i na razie nie zmieniłam na żaden inny. Natomiast jeśli chodzi o zmywacz to praktyczna jest bardzo pompka i fajnie się go aplikuje na waciki co jest dla mnie dużym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, cena kosmetyków bardzo niskie i zachęcające do zakupu. Tym bardziej ze produkują je znane firmy.

      Usuń
  7. sądzę, że produkty BeBeauty są godne uwagi i w Biedronce można kupić kosmetyczne perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego płynu micelarnego Celii. Używałam żelu, mleczka i płynu z BeBeauty, ale micel nie spisał się tak dobrze jak u innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pojawi się szczegółowa recenzja na blogu, ale za jakiś czas bo najpierw zaczęłam używać BeBeauty.

      Usuń
  9. Zaszalałaś w Biedronce, ja skusiłam się na tarkę elektryczną do stóp i był to bardzo dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też chciałam ją kupić, ale niestety nie zdążyłam :(

      Usuń
  10. Ostatnio jestem zachwycona tym zmywaczem z Biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, spodobał mi się ze posiada praktyczną pompkę.

      Usuń
  11. Nie miałam pojęcia o tym, że BeBeauty to kosmetyki Tołpy, a bardzo je lubię, zwłasza płyn micelarny i zmywacz do paznokci :) ale stosowałam też ten żel micelarny do twarzy i był bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę mój ulubiony micel i żel micelarny BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja lubię ten micel:) przydałby mi się zmywacz w takim opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel znam i lubie, choc Biodermy nie pobije :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja musze zakupic ten zmywacz dla fajnego opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam obecnie kolegenową maseczkę pod oczy Puredream - cena do ilości płatków adekwatna, ale strasznie mnie denerwuje fakt, że potrafią tak znikąd się odkleić i trzeba to poprawiać..

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.