AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

I ja też dostałam się do grona Ambasadorek Le Petit Marseillais. Paczkę otrzymałam już w poprzednim tygodniu, ale ciągle brakowało mi czasu aby zrobić zdjęcia.


Paczka bardzo miło zaskoczyła mnie. Portal REKOMENDUJ.TO wraz LE PETIT MARSEILLAIS zadbało o każdy szczegół. Wszystkie rzeczy były zapakowane w przepięknym pudełku i zawierało:

- Powitalny list
- Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais
- Żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy
- Mleczko do skóry suchej ze słodkim migdałem
- 20 saszetek żelu po prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy
- 20 saszetek mleczka nawilżającego Le Petit Marseillais do bardzo suchej skóry





Widziałam już, że wiele z Was zostało Ambasadorkami, wiec życzę miłych chwil z kosmetykami Le Petit Marseillais. A pozostałych zapraszam do zarejestrowanie się na stronie REKOMENDUJ.TO, może następnym razem uda się Wam zostać Ambasadorem w innych kampaniach.


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

18 komentarzy :

  1. wow super zazdroszczę! :) może sama o tym pomyślę :)
    viva la france rzecz jasna :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dawno się zarejestrowałam na rekomenduj.to. Super dobroci dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza kampania na tym portalu. Jak na razie mam miłe wrażenia i co najważniejsze wszystko fajnie zorganizowane.

      Usuń
  3. Również testuję,balsam ślicznie pachnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację paczuszki :) fajne firma, miałam już okazję używać zelu pod prysznic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zapakowana ta paczuszka, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, paczka wygląda świetnie.

      Usuń
  7. Gratuluje, wszystko jest takie ładne i estetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paczuszka, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Kochana :) Ja już swoją przetestowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.