AMBASADORKA ALWAYS ULTRA + PYTANIE DO WAS

Dziś chciałam Wam pokazać jaką otrzymałam paczkę. Po raz kolejny zakwalifikowałam się do projektu trnd i zostałam Ambasadorką Always Ultra.



I teraz przychodzę do Was zapytaniem czy chcecie również wypróbować nowe podpaski Always, bo myślę aby zorganizować mini rozdanie na blogu?

Nowe podpaski Always Ultra zostały ulepszone, by zapewnić  kobietom jeszcze większy komfort, ochronę i dobre samopoczucie każdego dnia. Udoskonalone podpaski Always Ultra to połączenie do 100% ochrony przed przeciekaniem i nowej, delikatnej powłoczki. 


W paczce znajdowało się:

Dla siebie:

• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal – 10 szt.
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 7 szt.
• Przewodnik projektu - informacje o projekcie trnd, który zawiera prezentację
podpasek Always Ultra oraz wiele inspirujących pomysłów, pomocnych w
komunikacji z koleżankami.
• Książeczka „Twoje badanie opinii”

Do podarowania:

• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt.
• 2 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 14 szt.
• 12 saszetek Always.
• 12 satynowych wstążeczek.
• 12 ulotek Always



Czekam na informacje czy chcecie testować nowe podpaski Always Ultra i otrzymać taką paczuszkę? 



******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

16 komentarzy :

  1. Jestem bardzo ciekawa:) jestem jak najbardziej za:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja jestem zainteresowana ;)
    kiedyś tylko kupowałam Always'y

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że sie jednak nie zgłosiłam bo w sumie i tak ich używam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się załapałam do tego projektu, w ogóle Always to moje ulubione podpaski, zawsze je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowana :D Fajna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za Alwaysami nie przepadam - takie sztuczne są, ale i tak chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są całkowicie inne, mają nową lepszą powłokę. O wiele lepsze niż poprzednie. Właśnie je testuje. :)

      Usuń
  7. Ja się nie załapałam, ale dostałam tez always z Everyday ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam niecierpliwie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, że tak:) a oni niech kombinują w tych swoich laboratoriach i niech ułatwiają nam życie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety się nie dostałam do tych testów i Tobie gratuluje :) Z chęcia bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.