WYNIKI MINI ROZDANIA

Dziewczyny bardzo dziękuje za udział w mini rozdaniu. Zgłosiło się 26 osób, ponumerował je od 1 do 26 (według zgłoszeń).   


Nie przedłużając maszyna wylosowała
 



- nr 4
1.Akceptuję warunki rozdania
2.Obserwuję jako Renia.Renata
3.Baner TAK z miłą chęcią ale popraw,abym mogła je skopiować:)
Pozdrawiam!!!

- nr 25
Akceptuję warunki i zasady rozdania
2. Obserwuję jako: Ewelina K
3. Banner: nie

Serdecznie gratuluję. Tak jak widać na zdjęciu nagrody są już przygotowane.
Proszę o maila z adresem korespondencyjnym na e-mail codziennosckobiety@gmail.com. Czekam to jeszcze dziś pobiegnę na pocztę.


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

12 komentarzy :

  1. Wygrałam? Akurat spać nie mogłam i zajrzałam haha:D no nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Maszyna wylosowała właśnie Ciebie. Jeszcze dziś wyśle nagrodę :)

      Usuń
  2. fajnie gratulacje dla Was dziewczyny :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja wygrałam???nie wierzę:)))))))Huraaaaaaaa już piszę do Ciebie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i miłego użytkowania , czekam na opinie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.