AMBASADORKA OILLAN - PODSUMOWANIE PACZKI

Kochani ponad miesiąc temu otrzymałam miły prezent w postaci paczki od firmy Oillan (więcej TUTAJ). Czas najwyższy przedstawić Wam szczegółowo wszystkie kosmetyki. O firmie opisywałam już w poprzednim poście, na pewno dla wielu z Was firma ta kojarzy się z kosmetykami dla niemowląt. A tu niespodzianka firma ma w swoje ofercie kosmetyki dla dorosłych.

1. Kremowa emulsja do mycia twarzy


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: strona internetowa TUTAJ
- cena: 24,20 zł / 150 ml

OPIS PRODUCENTA 

Emulsja skutecznie oczyszcza bardzo suchą skórę wymagającą regeneracji. Nie zawiera mydła, dzięki czemu nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Oleje jojoba i z ogórecznika lekarskiego intensywnie zmiękczają i nawilżają skórę oraz odbudowują jej barierę hydrolipidową. Ekstrakt z lukrecji działa przeciwzapalnie, a alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.

SKŁADNIKI

Aqua, Paraffinum Liquidum, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Acrylates Copolymer, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Panthenol, Glycyrrhiza Glabra (Liquorice) Root Extract, Borago Officinalis Seed Oil, Arginine, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Polyester-7, Allantoin, Methylisothiazolinone, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Trideceth-6.

Składniki aktywne zawarte w kremie: 
Olej jojoba – cerę suchą i skłonną do zmarszczek,  charakteryzuje zbyt mała ilość sebum, więc dla takiej cery olej jojoba zastępuje niejako naturalne sebum i zapobiega tym samym wysuszeniu skóry, odpowiednio ją nawilżając i ujędrniając. Nadmierne wydzielanie sebum powoduje, że skóra jest tłusta i skłonna do wyprysków. W takim przypadku olej jojoba działa hamująco na naturalne wydzielanie sebum, a dzięki regulacji wydzielania łoju przyśpieszony zostaje proces regeneracji komórek skóry. Olej jojoba działa bakteriostatycznie, co jest również bardzo pomocne w leczeniu chorób skórnych.

D-Panthenol - witamina B5 składnik produktów o działaniu gojącym, jak również łagodzącym podrażnienia i nawilżającym. Jest to składnik dobrze tolerowany , który nie powoduje podrażnień oraz nie uczula. Łatwo wnika w głąb skóry, włosów i paznokci. Zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę. D-pantenol stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco.  Poprawia barierę lipidową naskórka, działa łagodząco i przeciwzapalnie; pomocny przy podrażnieniach skóry, polecany przy oparzeniach posłonecznych oraz po goleniu i depilacji, łagodzi zaczerwienienie, podrażnienie i swędzenie.

Ekstrakt z lukrecji - posiada właściwości antybakteryjne. Lukrecja jest stosowana w kosmetyce ze względu na swoje właściwości zmiękczające, wybielające i orzeźwiające. Szczególnie zalecana w przypadkach plam na skórze, cery wysuszonej i wrażliwej. Doskonale rozwiązuje problemy skórne, łagodzi i zapobiega podrażnieniom błon śluzowych, zapaleniu skóry, wypryskom, łuszczycy. Ogranicza nadmierne wydzielanie sebum. Sprawdza się w pielęgnacji skóry delikatnej, wymagającej i czułej, w tym tej dziecięcej. 



MOJA OPINIA 

Emulsja zamknięta jest w białej wygodnej tubie zamykanej na zatrzask. Ma kremową i gęstą konsystencję. Nie pieni się, dzięki czemu z łatwością można ją spłukać. Emulsja jest bardzo wydajna, wystarczy małą ilość, aby umyć całą twarz. Poza tym dokładnie i delikatnie oczyszcza moją twarz. Dodatkowo usuwa pozostałość makijażu. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona i odżywiona. Nie mam wrażenia ciągnięcia skóry. Dodatkowo łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, zapobiega ich ponownemu powstawaniu.
 
Z czystym sumieniem polecam, bo jest to bardzo fajny kosmetyk, który warto mieć w swojej kosmetyczce.





ZALETY

- oczyszcza moją skórę
- nawilża i zmiękcza naskórek
- łagodzi podrażnienia
- działa przeciwzapalnie
- regeneruje
- nie zawiera mydła

WADY

- jak dla mnie brak

2.  Cztery próbki multi-lipidowego kremu do twarzy  


OPIS PRODUCENTA

Krem intensywnie odżywia bardzo suchą skórę wymagającą regeneracji. Kompleks odżywczych maseł (shea i cupuacu ) skutecznie uzupełnia niedobory lipidów w naskórku, wzmacniając naturalną barierę ochronną skóry. Skwalan z oliwek oraz oleje: arganowy, z dzikiej róży i z ogórecznika lekarskiego stymulując odnowę komórkową, intensywnie regenerują skórę oraz przywracają jej elastyczność i gładkość. Kwas hialuronowy nawilża skórę oraz doskonale wygładza naskórek. D-pantenol łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, przywracając komfort skórze.
   
MOJA OPINIA

Po otrzymanych próbkach stwierdziłam, że krem jest w miarę wydajny. Kosmetyk ma fajną konsystencję. Krem dobrze wygładza i nawilża skórę.
 
3. Trzy próbki balsamu intensywnie natłuszczający


OPIS PRODUCENTA

Bogata receptura balsamu zawiera kompleks natłuszczający o wysokiej zawartości lipidów, który intensywnie i długotrwale regeneruje podrażnioną, suchą oraz łuszczącą się skórę niemowląt, dzieci i dorosłych. Trójglicerydy kwasu kaprynowego i kaprylowego odbudowują strukturę lipidową naskórka, wzmacniając barierę ochronną. Parafina ciekła doskonale natłuszcza i wygładza skórę, a tworząc na jej powierzchni delikatny film ochronny – ogranicza transepidermalną utratę wody. Olej z ogórecznika lekarskiego i masło shea intensywnie odżywiają i nawilżają skórę, przywracając jej gładkość i elastyczność. Cucurbityna łagodzi podrażnienia oraz świąd, a alantoina i D-pantenol niwelują szorstkość skóry, przywracając jej komfort.


MOJA OPINIA

Ciężko jest ocenić produkt po trzech próbkach. Produkt wystarczył mi na jedno rozsmarowanie całego ciała. Balsam jest dość gęsty i dobrze wchłania się. Dodatkowo nie lepi i nie klei się. Podsumowując na pewno skuszę się na pełnowartościowe opakowanie, aby sprawdzić go jaki jest naprawdę.



Dziewczyny używałyście te kosmetyki? Co uważacie?

Oillan



***

UDOSTĘPNIJ TEN POST

17 komentarzy :

  1. moja córcia miała z tego krem ale akurat średnio nam podszedł :/
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dorosłych jeszcze nie stosowałam,używamy wersji dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bardzo fajne kosmetyki warte uwagi.

      Usuń
  3. szkoda, że emulsja do mycia twarzy już na drugim miejscu ma paraffinum liquidum..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze zawiera parafinę. W moim przypadku w tym kosmetyku nie przeszkadza mi.

      Usuń
  4. Nie używałam, ale chyba je widziałam u siebie w aptece.

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że odpowiesz. Tu link do pytań:
    http://moje-bubble.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest mi niezmierni miło ze nominowałaś mnie. Bardzo dziękuję.
      Buziaki.

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj widziałam ze są dostępne w Rossmannie. Zerknij sobie na żywo jak wyglądają.

      Usuń
  6. miałam z tej firmy próbki balsamu do ciała i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic z tej firmy nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tych produktów, ale chętnie bym sprawdziła na podstawie próbek jak się u mnie spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele o tej.firmie, ale nie miałam żadnego kosmetyku. Najwyższy czas coś wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ich produkty-świetne i dla dzieci i dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam dużo o tych kosmetykach, było dużo pozytywnych opinii.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.