MOJE ZAKUPY W ROSSMANNIE -49% (CZ. III)

To już ostatni post z tej serii i ostatnie zakupy w promocyjnych cenach na kolorówkę. Teraz dla drogerii kosmetycznych mówię NIE NIE NIE.


Oto moje zakupy:

Trzy błyszczyki Lovely - w cenie promocyjnej 4,48 zł / szt.


  
Lovely preparat do paznokci - w cenie promocyjnej 3,66 zł

 

Lovely pomadka - w cenie promocyjnej 3,82 zł


Pomadka Lovely oraz Miss Sporty - cena nie pamiętam (wyrzuciłam paragon)



Trzy lakiery Lovely - cena nie pamiętam (wyrzuciłam paragon)


Pięć lakierów Wibo- cena nie pamiętam (wyrzuciłam paragon)
 


Dwa lakiery Wibo - cena nie pamiętam (wyrzuciłam paragon)


A teraz pora na kawę




Dziewczyny już po zakupach? Jesteście zadowolone ze swoich łupów?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

39 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Wybrałam kolory, których brakowało mi w kosmetyczce.

      Usuń
  2. świetne kolory lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z Wibo świetne! A jaka kawusia.. mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Lubię lakiery z Wibo za trwałość i kolory. A kawka piłam w przerwie robienia fotek.

      Usuń
  4. Ja kupiłam malutko, ale i tak jestem zadowolona. U mnie nie było takich fajnych odcieni błyszczyków Lovely, bo bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga najważniejsze ze jesteś zadowolona.
      Byłam w kilku drogeriach, bo w niektórych były już całkowite pustki. A błyszczyki są świetne już je miałam i teraz kupiłam ponownie.

      Usuń
  5. Mam gdzieś jeszcze lakier zielony z Wibo i ten błyszczyk matowy z Lovely - lubię go ale wysusza mi trochę usta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mój kolejny błyszczyk jestem z niego bardzo zadowolona. Daje fajny efekt matu.

      Usuń
  6. Ja jak zwykle, gdy przyszłam do Rossmanna to musiałam się już nacieszyć tylko resztkami :< ale ogólnie jestem dość zadowolona ;) czas na kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam kupić pomadke z manhattanu matową ale nie było.. do mojej kosemtyczki wpadły 3 lakiery, ale dzisiaj zastanawiałam sie jeszcze nad piaskowym, ale ostatecznie odłożyłam go do szafy :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka :) podoba mi się :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/hit-lights.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)‎

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się że drogeriom mówisz NIE NIE NIE - taki zapas powinien wystarczyć Ci na długo :) ja niestety takich ładnych kolorów lakierów nie miałam okazji dostać :) wszystko było przebrane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam ... zakaz kupowania kolorówki aż do kolejnej wyprzedaży.

      Usuń
  10. Sporo kupiłaś w ostatnim etapie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się jakoś super nie obłowiłam, ale zawsze coś tam wpadło:) kolory lakierów strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, żadne zakupy nam się nie pokryły - ale jestem ciekawa tych pomadek bo miału już już być w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego preparatu do paznokci z Lovely - nigdy chyba o nim nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, sporo tego! Ja przez cały okres tych promocji kupiłam tylko jeden lakier do paznokci. Nie mogę się nadziwić ile we mnie silnej woli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełen podziw dla Ciebie. Gratuluję wytrwałości.

      Usuń
  15. Trochę kupiłaś, ja na tej promocji nie kupiłam zupełnie nic, nawet nie patrzyłam w stronę Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak kolorowo u Ciebie :D
    wibo super! trwałe bardzo są :))))
    miłego dnia i czekam na foto pazurków w jakimś kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne lakiery szkoda że sie nie załapałam na ta promocje w rossmannie
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne lakiery i te perełki z lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy :) Mam 3 kolory błyszczykowych pomadek z Lovely , są świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że bardzo udane zakupy ! Piękne kolory błyszczyków z Lovely :) Ja również się obłowiłam, mój portfel bardzo na tym ucierpiał, dlatego teraz drogeria omijam szerokim łukiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak długo wytrzymamy...hehhe.

      Usuń
  21. nie żałowałaś sobie! super zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Szaleństwo :D
    Ja też kupiłam matowy błyszczyk od Lovely i pomadkę w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech wszystko dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne kolory do paznokietek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letnie i słoneczne. Teraz tylko czekać na lato.

      Usuń
  25. Świetne łupy! Szczególnie błyszczyki i szminki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne kolorki, też właśnie się uraczyłam kawą:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile kolorów :) Lakiery bardzo ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.