CUDOWNA MOC MIRACULUM - BOX FACE AND LOOK

Moi drodzy dziś chciałabym Wam pokazać kolejny box z Face&Look. Tym razem skusiłam się na box z serii Cudowna moc Miraculum. Pudełko kupiłam około 2 tygodnie temu, ale jeden kosmetyk był uszkodzony i po wyjaśnieniu z redakcją puder został wymieniony na nowy. Redakcja zachowała się bardzo miło i bez problemu wymieniła kosmetyk.


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: strona internetowa TUTAJ
- cena:39,99 zł ( koszt przesyłki wliczony w cenę )


W wyjątkowym Face&Look Boxie Miraculum znajduje się:


1. CZEKOLADOWY peeling cukrowy do ciała, 200 ml


2. MACADAMIA peeling myjący do ciała, 200 ml


3. Żel pod prysznic TAJSKA TRAWA CYTRYNOWA, 300 ml

 

4. Błyszczyk CITY CHIC, 6 ml

 

5. Baza pod makijaż SATIN SMOOTH, 15 ml

 

6. Lakier FASHIONmania marki VIRTUAL, 10 ml

 

7. Rozświetlająco – brązujący puder  Ladies Night, 10 g

 

8. IDEAL COVER make up, 30 ml

 

9. Najnowszy numer magazynu Face&Look

 

Kochani co uważacie o tym boxie? A może już go macie?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

21 komentarzy :

  1. Coraz bardziej się przekonuję do tych boxów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona to już moje 6 pudełko.

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad tym boxem ale jednak odpuściłam.
    Lubiłam tą bazę Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy jej nie używałam. Mam nadzieje,że sprawdzi się.

      Usuń
  3. Oooo bogata zawartość.Podobają mi się produkty,oby dwa peelingi mnie ciekawią:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tych kosmetyków, też jestem ciekawa tych peelingów. Oczywiście zrecenzuję.

      Usuń
  4. Nie podoba mi się. Gdybym dostała to samo to tylko 3 kosmetyki bym używała. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jak na razie odpowiadają wszystkie kosmetyki. Zobaczę jak sprawdzą się po dłuższym testowaniu.

      Usuń
  5. Super box! Najbardziej jestem ciekawa tego żelu pod prysznic, ma super kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma fajny kolor i przyjemny zapach. Jak przyjdzie kolej na niego to na pewno go zrecenzuję.

      Usuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tych pudelkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się ze strona. Jestem zadowolona z tych pudełek bo zawsze wiem co będzie znajdować się w środku.

      Usuń
  7. Świetna zawartość. Myślę, że dużo bardziej się opłaca zamawiać to pudełko niż Shiny Box. Przymierzam się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze jeszcze nigdy nie miałam Shiny Box. Zawsze zamawiam F&L Box, mi bardziej odpowiadają. A poza tym zawsze wiem co jest w środku.

      Usuń
  8. Świetne te pudełka! Zawartość ciekawa.
    Czekam na recenzję żelu pod prysznic trawa cytrynowa.
    Cudny kolor lakieru! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię boxy F&L. Oczywiście recenzje zamieszczę jak zobaczę denko.

      Usuń
  9. ja jednego kosmetyku (puder) bym na pewno nie używała, więc odpuściłam ten Box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jak na razie pod pasowały wszystkie kosmetyki.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.