Owocowy raj - olejeki do kąpieli Farmona

Moi drodzy dziś o olejkach do kąpieli / prysznic z serii tutti frutti firmy Farmona.


1. Wiśnia & Porzeczka opalizujący - opalizujący olejek do kąpieli o aromatycznym zapachu dojrzałej wiśni i orzeźwiającej porzeczki


PRZYDATNE INFORMACJE
- dostępność: drogerie kosmetyczne, sklepy ogólnodostępne, sklep internetowy
- cena 13,90 zł / 500 ml
- rodzaj skóry: każda
- działanie: myjące, odprężające i relaksujące

OPIS PRODUCENTA



SKŁADNIKI
Aqua (water), Sodium laureth sulfate, Acrylates copolymer, Cocamidopropyl betaine, Peg-7 glyceryl cocoate, Glycerin, Parfum (fragrance), Sodium chloride, Propylene glycol, Prunus cerasus (bitter cherry) extract, Peg-150 pentaerythrityl tetrastearate, Peg-6 caprylic/capric glycerides, Disodium edta, Sodium hydroxide, Benzyl alcohol, Coumarin, Eugenol, CI 77019 (mica), CI 77891 (titanium dioxide), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, CI 16255, CI 14720, CI 42090.

2. Jeżyna & Malina - opalizujący olejek do kąpieli o rześkim zapachu jeżyny i słodyczą maliny

 
PRZYDATNE INFORMACJE
- dostępność: drogerie kosmetyczne, sklepy ogólnodostępne, sklep internetowy
- cena 13,90 zł / 500 ml
- rodzaj skóry: każda
- działanie: myjące i regenerujące

OPIS PRODUCENTA


SKŁADNIKI 
Aqua (water), Sodium laureth sulfate, Acrylates copolymer, Cocamidopropyl betaine, Peg-7 glyceryl cocoate, Glycerin, Parfum (fragrance), Sodium chloride, Propylene glycol, Morinda citrifolia (noni) fruit extract, Peg-150 pentaerythrityl tetrastearate, Peg-6 caprylic/capric glycerides, Disodium edta, Sodium hydroxide, CI 77019 (mica), CI 77891 (titanium dioxide), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, CI 42090, CI 16255, CI 45100.

OPAKOWANIE I WYGLĄD
Olejki Farmona umieszczone są w dużej 500 ml butelce zamykanej na zatrzask. Każda butelka jest przezroczysta dzięki czemu możemy od razu zauważyć fajny kolor olejku.


MOJA OPINIA
Zacznę od tego, ze oba olejki prześlicznie i intensywnie pachną, jak wszystkie produkty z serii tutti-frutti. Jednak zniewalający zapach to nie wszystkie zalety tych olejków. Gęsta konsystencja, mocne i perłowe kolory to niewątpliwie ich zalety. Olejki są niezwykle wydajne, wystarczają naprawdę na bardzo długo. Używałam ich pod prysznic. Rozprowadza się je bardzo delikatnie i dodatkowo nie podrażniają i nie uczulają skóry.
Skóra po zastosowaniu jest niezwykle gładka, delikatna i nawilżona. Po umyciu się tymi olejkami zdecydowanie poprawia mi nastrój i dodatkowo niesamowicie mnie odprężają. Zapach owoców utrzymuje się na skórze jeszcze przez jakiś czas.
Aromat wiśni i porzeczek po prostu zniewala. Zapach jest świeży i soczysty. Po otwarciu butelki zapach owoców pobudza i ożywia. Natomiast jeżyna i malina niesamowicie pięknie pachnie świeżymi słodkimi owocami.

Cena też bardzo przystępna, więc warto je przetestować. Idealny do organizowania domowego SPA i rewelacyjny sposób na zrelaksowanie się.


ZALETY
- pięknie pachną
- bardzo wydajne
- dobrze się pienią
- cena
- wygodne opakowanie
- nie wysuszają skóry
- dostępność
 
WADY
- jak dla mnie brak

PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5 , wybieram obydwa

Dziewczyny używałyście te olejki?Co o nich uważacie?

******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

15 komentarzy :

  1. Kusi mnie ten z porzeczką, ale ostatnio nie mogłam go znaleźć...na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w Biedronce, Hebe lub Super-farmie.

      Usuń
  2. Ja swój pierwszy zakupiłam już jakiś czas temu w Biedronce i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej kupiłam je w Biedronce jak dobrze pamiętam za 9,99, ale już ich nie mam. Te zakupiłam w Super-farmie.

      Usuń
  3. Uwielbiam zapachy tych kosmetyków. Nie miałam tych olejków ale skusiłabym się na jakiś. Problem z tym, że nie mam wanny :D. Ale może kupię je by po prostu użyć jako żele :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety również nie mam wanny, używam je pod prysznic. I też jest fajny efekt.

      Usuń
  4. miałam peeling z tej serii z liczi, cudny zapach i ładnie wygładzał skórę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dziewczyn chwali sobie tą serie kosmetyków. Peeling z tej serii już zdenkowany.

      Usuń
  5. Też skusiłam się jak były w biedronce i bardzo je polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak sprawdził się u Ciebie.

      Usuń
  6. uwielbiam te olejki do kąpieli :) pachną rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ze Farmona ma dużo zwolenników. Ta firmą opanowała blogosferę.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są naprawdę uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.