MOJE ZAKUPY W ROSSMANNIE - 49% (CZ.I)

Nie wątpliwie zrobiło się bardzo głośno , bo od wtorku trwa promocja w Rossmannie - 49 % na kolorówkę (więcej TUTAJ). To idealny czas na uzupełnieni braków w naszych kosmetyczkach.


Oto moje zakupy na ten tydzień:

1. Podkład SkinMatch Astor -w cenie promocyjnej 24,39 zł / 30 ml



2. Róż Manhattan Trio - w cenie promocyjnej ok 11.00 zł / 7 g
 

3. Korektor Lovely - w cenie promocyjnej ok 4.00 zł / 2 ml
 

4. Matująco wygładzający puder mineralny Eveline - w cenie promocyjnej ok 10.00 zł / 9 g.


5. Profesjonalny korektor do zadań specjalnych Wibo - w cenie promocyjnej ok 6.59 zł / 14 g
 


Dziewczyny a jak Wasze zakupy, co kupiłyście ciekawego?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

22 komentarze :

  1. Chciałam się skusić na te korektory Wibo, ale niestety ich już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim Rossmannie, pani mówiła ze jeszcze będzie dostawa kosmetyków.

      Usuń
  2. dużo dałaś za korektory, mój lovely kosztował 3,89zł :) a wibo 6,59zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie znalazłam rachunek w koszu, zrobiłam korektę i doprecyzowałam ceny.

      Usuń
  3. fajny ten róż z MANHATTAN ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym zastosowaniu jest fajny. Delikatny i bardziej naturalny. W mojej ocenie godny uwadze.
      :*

      Usuń
  4. Z marką Eveline mam złe wspomnienia, ale ten puderek wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest super. Plus za to ze spełnia trzy funkcje.
      Cena również przyzwoita.

      Usuń
  5. Ja przytargałam tylko korektor Lumi Magique :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym korektorze w blogosferze ma bardzo dobre opinie.

      Usuń
  6. ja się skusiłam na loreal true match i dwa róże z miss sporty ;-) czekam teraz na tusze<3 i na -40 w naturze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czekam :) Ojjj zrujnują nas te kwietniowe promocje :)

      Usuń
  7. Ja czekam na drugi tydzień promocji w Rossmannie i w Naturze, bo pudrów, fluidów i róży nie potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż z Manhatanu ma bardzo ładne kolorki :) u mnie niestety Manhatan nie jest dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy pokazują zakupy z Rossmanna a mi się nie chce tam iść, bo czuję, że straciłabym wszystkie pieniądze :)
    Róż z Manhattanu prześliczny! O pokładzie z Astora słyszałam i czytałam wiele dobrych opinii :) Korektor Lovely miałam i dla mie to straszna tandeta... Ciekawe, czy będziesz miała takie samo zdanie, jak ja :)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    PS. Oczywiście obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe te wyprzedaże nas zrujnują.
      Jeszcze nie miałam tych kosmetyków, wszystkie będę testować pierwszy raz.

      :*

      Usuń
  10. Też kupiłam podkład z astora, ale oprócz tego jeszcze BB z Rimmella i korektor z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy sprawdzi się w naszym przypadku.

      Usuń
  11. U mnie także wpadło kilka rzeczy nawet ten korektor 4 w 1 z Wibo ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form .

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak chciałam dostać ten korektor z wibo i sie spóźniłam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie akurat pierwszy tydzień promocji nie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne tłoczenie ma puder Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.