GŁADKIE CIAŁO JOANNA Z BOX FACE AND LOOK

Kochani zapraszam na prezentacje nowego Face&Box. To już moje 5 pudełko. W boxie znajdują się kosmetyki firmy Joanna, a tematem przewodnim jest Gładkie ciało Joanna Sensual.



PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: strona internetowa TUTAJ
- cena:39,99 zł ( koszt przesyłki wliczony w cenę )



W wyjątkowym Face&Look Boxie JOANNA SENSUAL znajduje się:

1. Plastry do depilacji twarzy 6x2 


2. Plastry z woskiem do depilacji ciała 12 szt 

 

3. Krem do depilacji 3-minuty z olejkiem arganowym 100g 


4. Delikatny krem do depilacji pach 100g 


 
5. Żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona 200ml 


6. Oliwka łagodząca podrażnienia po depilacji 150 ml


7. Gruboziarnisty peeling do ciała 200ml


8. Kremowy żel pod prysznic proteiny jedwabne 500ml 


9. Balsam do ciała proteiny jedwabne 200 ml 


10. Najnowszy numer magazynu Face&Look



Dziewczyny macie już ten box? Co uważacie o kosmetykach Joanna?



******
 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

10 komentarzy :

  1. bardzo lubię kosmetyki JOANNA :)))))
    takie pudełko rewelacja :)
    pozdrawiam miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mój drugi box z Joanny i też uważam są mają super kosmetyki.

      Buziaki:*

      Usuń
  2. a ja nie mogę używać plastrów ;-( super pudełko, tyle kosmetyków, za tak niską cene :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna cena jak za taką ilość kosmetyków ! Nie miałam pojęcia, że takie pudełko w ogóle istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pudełka za niską cenę. Warto być na bieżąco bo boxy szybko wyprzedają się.

      Usuń
  4. Na taki zestaw to i ja bym się z chęcią skusiła :) Tym bardziej, że widzę mój ulubiony żel do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię. Dobre polskie kosmetyki.

      Usuń
  6. Miałam ten różowy balsam z proteinami jedwabiu - jest strasznie gęsty, ciężko wydobywa się go z opakowania :(.
    Za to peelingu jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.