Woda toaletowa Issey Miyake Pleats Please

Moje drogie dziś będzie o wodzie toaletowej Issey Miyake Pleats Please, które dostałam w prezencie. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią.





PRZYDATNE INFORMACJE
- dostępność: drogerie kosmetyczne, internet
- cena: 150-180 zł / 50 ml

OPIS PRODUCENTA
Niecodzienny wygląd flakonu podkreśla oryginalność zapachu. Nieregularny kształt szkła i interesujące zamknięcie świadczą o nowatorskim i nowoczesnym stylu, choć są ponadczasowym egzemplarzem. Pleats Please genialnego projektanta mody Issey Miyake to zapach warty uwagi. Przypadnie do gustu przede wszystkim wyrafinowanym kobietom, które mają wyszukany gust i cechują się dbałością o szczegóły. Serce zapachu jest symbolem kobiecości. Skrywają się w nim akordy piwonii i aromatycznego groszku, a także molekuła Indol, która zapewnia świeżość i witalność. Podstawę tworzą intensywne akordy paczuli, suchego drzewa cedrowego, słodkiej wanilii i białego piżma. Woda toaletowa Pleats Please ma wyjątkowo dobrą trwałość.



Poniżej filmiki z oficjalnej prezentacji perfum 



SKŁAD
Linia damska: woda toaletowa
Nuty głowy: piwonia
Nuty serca: nuty kwiatowe
Baza: paczuli, cedr, wanilia


MOJA OPINIA 
Tak jak wspomniałam na samym początku perfumy dostałam w prezencie. Powiem szczerze, że zapach jak dla mnie jest zbyt intensywny. Osobiście preferuję bardziej delikatne i świeże kompozycje zapachowe. Ten jest całkowicie inny niż moje dotychczasowe perfumy.  Najpierw musiałam się do niego przekonać. Przez kilka dni tylko je wąchałam i wąchałam, aż przyszedł czas aby je użyć. W perfumach z jednej strony  wyczuwalny jest zapach kwiatowy zwłaszcza piwonie, z drugiej czuć dość mocno wanilie. Po dłuższym stosowaniu nadal uważam, że zapach jest zbyt mocny i intensywny. Używam tylko kilka kropli i tak jest za bardzo wyczuwalny na ciele. A przecież najlepsze są takie perfumy, których my nie czujemy a wyczuwa otoczenie.
Polecam najpierw przetestować zapach w drogerii, bo jest naprawdę specyficzny.  



 

ZALETY
- ładny estetyczny flakonik
- utrzymują się długo na skórze (8-9 godzin)
- wydajny 
- cena

WADY
- zbyt mocny i intensywny
- po prostu preferuj trochę inne zapachy


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 2.5 / 5


Dziewczyny znacie ten zapach, jaka jest Wasza opinia?

******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Mm, wanilia w bazie, chyba bym polubiła. Muszę kiedyś je znaleźć i chociaż powąchać. Duży plus za taką trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się flakon tych perfum. Sama nie wiem czy bym się na nie skusiła. Wolę owocowe, dość słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. flakon taki fikuśny :-) nie lubię zapachu wanilii :-(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.