HIT Z BIEDRONKI CZYLI PLASTRY NA WĄGRY

Wągry na nosie to moją zmora. Walczę z nimi już bardzo długo. Stosowałam wiele innych metod poczynając od tych domowych kończąc na produktach kosmetycznych. I niestety nic nie działało. Plastry firmy Purederm, kupiłam po tym jak opanowały blogosferę. Dziewczyny wypowiadały się pozytywnie dlatego od razu pobiegłam na zakupy do Biedronki, aby osobiście się przekonać.
 


PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: Biedronka - produkt limitowany, jest również w drogerii Hebe
- cena: w Biedronce 7,99 zł / w Hebe 12,99 zł

INFORMACJE O PRODUKCIE ORAZ SPOSÓB UŻYCIA


SKŁADNIKI


MOJA OCENA

Już na samym początku muszę się przyznać, że plastry spełniają swoje zadanie. Już po pierwszym użycia byłam milo zaskoczona. Faktycznie wyciągają niechciane zaskórniki i zanieczyszczenia skórne. Może od razu nie wyciągają wszystkich wągrów, ale ich zdecydowaną większość. Sposób użycia jest bardzo prosty należy tylko zmoczyć nos, nałożyć plaster delikatnie docisnąć i poczekać, aż całkowicie wyschnie. Na koniec delikatnie odrywamy plaster i już od razu widzimy efekty. Uważajcie, bo przy zrywaniu plastra może trochę boleć jednak nie uważam tego za wadę. Plastry mają w sobie substancje, która zasycha i umożliwia usunięcie wągrów. Przy regularnym stosowaniu mój nos stal się dużo jaśniejszy i gładszy.

Dla mnie plastry Purederm są suuuper, teraz wiem ze było warto je kupić. To kolejny produkt, który dołączył na stałe w mojej kosmetyczce.






ZALETY

- bardzo skuteczne
- efekt jest widoczny już po pierwszym użyciu  
wyciągają sporo zaskórników
- po ich użyciu skóra na nosie jest gładka i jaśniejsza
- dokładnie przylega do nosa
 
WADY

- brak

PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5


Dziewczyny miałyście te plastry, jak sprawdzały się u Was?


******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

14 komentarzy :

  1. Łał, byłam dzisiaj dwa razy w Biedronce ale takich plastrów nigdzie nie widziałam. A szkoda bo mój nosek i broda chętnie by na nich skorzystały.
    Kurcze, chyba jutro znów do niej pojadę i ich poszukam. Zwariowałam.
    Pozdrawiam i zaczynam obserwować ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te plastry były dostępne w sprzedażny jakiś czas temu. Na dzisiejszych zakupach natknęłam się na ostatnie opakowania. Są fajne, warto je spróbować.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Miałam raz takie plastry - tylko firmy Biore - niestety nie powalił mnie ten produkt na kolana. Może był mniej skuteczny, a może wina leży po mojej stronie (plastrów nie stosowałam regularnie)
    Twoja ocena sprawiła, że chce spróbować jeszcze raz!
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry Purederm stosowałam regularnie i zauważyłam u siebie znaczną poprawę :)

      Usuń
  3. Miałam plastry na nos z innej firmy, ale nic nie pomogły

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie widziałam ich nigdzie u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka je miała i super się sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to mój ulubiony produkt do usuwania zaskórników.

      Usuń
  6. Używałam i są świetne .Tanie i lepsze od nie jednych tych drogich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Regularnie robię zakupy w Biedronce, ale nigdy nie widziałam tam takich plastrów... Chyba trzeba przeszperać biedronkowe półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce można je spotkać od czasu do czasu. Na stałej są dostępne w drogerii Hebe.

      Usuń
  8. O, muszę koniecznie ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.