Czerwień na ustach od Lovely

Błyszczyk Extra Lasting firmy Lovely nie jest zwykłym błyszczykiem. Mimo, że na pierwszy rzut oka może nam się tak wydawać. 



PRZYDATNE INFORMACJE
- dostępność: drogerie
- cena: ok 8 zł


OPIS PRODUCENTA
Napełniony po brzegi kolorem błyszczyk Extra Lasting wpasuje się w usta na wiele godzin. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne są trzy odcienie: lekkiego różu, przyciągającej czerwieni i pastelowego brązu. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację błyszczyka, a nowoczesna formuła „long lasting” zapewnia makijaż na wiele godzin.



OPAKOWANIE I WYGLĄD 
Błyszczyk znajduję się w poręcznym typowym opakowaniu z wygodnym i dobrze wyprofilowanym aplikatorem. Konsystencja błyszczyka jest gęsta, ale nie kleista. 



MOJA OCENA
Dla mnie bomba.
Wprawdzie nie jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy i na pewno nie będzie ostatnim.
Błyszczyk a raczej pomadka w płynie do ust bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Jestem zachwycona tym, że błyszczyk jest faktycznie matowy. Największa zaletą tego produktu jest długotrwały efekt intensywnej czerwieni. Utrzymuje się na ustach nawet do kilku godzin po aplikacji w nienaruszonym stanie. Nie wymaga poprawek co pół godziny. Dodatkowy plus za to, że jest bardzo dobrze na pigmentowany. Produkt jest dobrze kryjący i wystarczy jedna warstwa, aby kolor był wyrazisty co za tym idzie ze jest bardzo wydajności. 
Tak jak zapewnia producent innowacyjna matowa formuła sprawia, że kosmetyk szybko się wchłania i pozostawia lekkość na ustach. Produkt nie błyszczy się i nie lepi. Aplikacja nie sprawia żadnego kłopotu. Nakłada się miękko i równomiernie. I schodzi z ust w dość naturalny sposób, czyli nie pozostawia przy tym żadnych grudek.
Na pewno kupię pozostałe 2 odcienie.

Używam z przyjemnością i polecam każdej, która chce znaleźć połączenie błyszczyka ze szminką.



ZALETY
- intensywna czerwień
- matowe wykończenie
- przestępna cena
- długotrwały efekt
- nie lepi się
- aplikator pozwala na szybkie i precyzyjne rozłożenie produktu
- nie wysusza i nie podrażnia ust
 
WADY
- wad nie zauważyłam jestem naprawdę miło zaskoczona jakością produktu 


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5


Dziewczyny używałyście ten błyszczyk, jak sprawdzał się na Waszych ustach?

******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

  1. U mnie dzisiaj niezbyt pochlebna recenzja o Lovely a u Ciebie widzę sama rewelacja ;). Rzeczywiście po recenzji można uważać ten produkt za istne cudo. Obecnie mam dwie czerwone szminki więc nie potrzebuję, ale jak tylko któraś mi się skończy to wypróbuję tą i się przekonam czy podzielam Twoje zdanie. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie produkt super, warto na niego zwrócić uwagę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. u mnie się nie sprawdził niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt za taką cenę, chociaż dla siebie wybrałabym wersję lekkiego różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cena przestępna za taki efekt:) Są dostępne jeszcze 2 odcienie.

      Usuń
  4. nie miałam błyszczyku z tej firmy, ja także wybrałabym różowy odcień bo czerwień nie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo jest naprawdę fajny :) Mnie miło zaskoczył.

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.