Akcja regeneracja włosów

Zawszę przed okresem wiosennym, zauważam większą ilość wypadających włosów. Postanowiłam zrobić miesięczną kurację.
Podczas dni lifestyle w Super-Farmie (więcej TUTAJ ) zakupiłam kilka produktów, aby zadbać bardziej o moje włosy.


1. Witaminy Centrum
cena promocyjna 14.99 zł (normalna 32,49 zł) / 30 sztuk 


2. Odżywke do włosów Regenerum
cena promocyjna 9,99 zł (normalna 21,99 zł) / 125 ml 


3. Szampon hamujący wypadaniu włosów Dermena
cena promocyjna 12,99 zł (normalna 29,99 zł) / 200 ml


Od dziś zaczynam, po miesiącu napiszę Wam efekty i dodam szczegółowe recenzje.

******
UDOSTĘPNIJ TEN POST

12 komentarzy :

  1. Ja ostatnio też zauważyłam wzmożone wypadanie włosów, mam nadzieję, ze jest to spowodowane jedynie zmianą pogody, stresem i "zrzucaniem zimowego futra":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba taki okres na wypadanie włosów, a zwłaszcza stres i dieta temu sprzyja.

      Usuń
  2. Miałam szampon z Dermeny, ale nie byłam zadowolona, jednak Tobie oczywiście życzę udanej kuracji ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ciekawa jestem czy ja będę zadowolona.

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tej odżywki Regenerum. Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze tej odżywki, okaże się czy warto było ją kupić.

      Usuń
  4. A ja jakbym zauważyła u siebie mniejszą ilość wypadających włosów, dziwne. Również jestem ciekawa jak wypadnie odżywka regenerum. Jeśli polecisz to się skuszę :). Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie te włosy wypadają teraz bardziej.
    Czekam aż opiszesz efekty kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny akcja rozpoczęta, witaminki zażyłam a na włosach szampon+odżywka.
    Zobaczymy co będzie z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Regenerum do włosów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie napisz jak sprawił sie ten szampon, od dawna borykam sie z wypadaniem włosów i nie wiem jak z tym walczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.