LIKE MALIZIA FREE SPRIT CZYLI ŚWIEŻY I PACHNĄCY ZAPACH

Dziś będzie pachnąco czyli chciałabym przedstawić Wam perfumy Like Malizia Free Spirit. Zawsze ciężko jest wypowiadać się na temat zapachów. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb oraz trybu życia każdej z nas.
 
 
PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: drogerie kosmetyczne m.in Rossmann, internet
- cena ok 60-80 zł /100 ml

Marka: Donna Malizia
Producenta: Asco
Płeć: Kobieta
Kategoria: Świeży
Typ: Woda toaletowa

OPIS PRODUCENTA

Free Spirit to świeża, promienna kompozycja, oparta na nutach bergamotki, peonii i kwiatu pomarańczy. Zapach zawiera świeżość bergamotki i piwonii z charakterystyczną nutą kwiatu pomarańczy. Asco Malizia Like Free Spirit to perfumy inspirowane najnowszymi trendami mody.

SKŁAD

Alcohol denat., aqua, parfum, benzyl salicylate, limonene, hydroxycitronellal, linalool, alpha-isomethyl ionone, hexal cinnamal, geraniol, citronellol, cytral.

MOJA OPINIA

Perfumy zamknięte są w nietypowym flakoniku zamykane różowym korkiem. Opakowanie utrzymuje się w kolorach zieleni. Aplikator nie zacina się i nie zawiesza się.

Poznałam te perfumy będąc na zakupach, bo zwróciłam szczególnie uwagę na nietypową zieloną buteleczkę. A ten zapach jest naprawdę urokliwy i uwodzicielski o silnej osobowość. Jest zdecydowanie świeży, zmysłowy i kobiecy. Kompozycja zapachowa jest delikatna i nie dusząca. Zapach utrzymuje się bardzo długo i jest naprawdę trwały. Po spryskaniu nie czuć ani grama alkoholu. Moim zdaniem jest to zapach zdecydowanie dla aktywnych i swobodnych kobiet lubiących świeżość. Nie jest to zapach na wieczorne eleganckie wyjścia tylko raczej na co dzień. To jest już moja druga buteleczka i jeszcze nie mam dość tych perfum.

Według mnie bardzo fajne perfumy w atrakcyjnej cenie, które warto przetestować.


 

Dostępne są jeszcze inne kompozycje zapachowe.


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA: 5 / 5


 

Dziewczyny miałyście do czynienia z tymi perfumami, co uważacie ?


***
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. Nie znam ich...ale jestem ciekawa jak pachną...mają fajne opakowania, takie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach ciekawy i świeży.Też tak uważam, fajna buteleczka.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.