PORZĄDKI W CIENIACH I MÓJ PIERWSZY GLAMBOX

Dość mam już pojedynczych cieni, które nie mieszczą się w kosmetyczce. Poprzednia praca nauczyła mnie porządku, a cienie które są w każdym kącie po prostu mnie denerwują dlatego wzięłam się za porządki. Szukałam palety, która nie posiada żądnych przegródek i nie ma odgórnie dedykowanych cieni. Moja kolekcja cieni jest różna dlatego chciałam, aby wszystkie były w jednym miejscu i które sama je sklasyfikuje. Dlatego zdecydowałam się zakup paletki magnetycznej GlamBox.
  

PRZYDATNE INFORMACJE

- dostępność: internet
- cena: cenę 33 zł
 
OPIS PRODUCENTA

GlamBox to bardzo lekka i wygodna paleta magnetyczna. Służy do przechowywania wszystkich wyprasek z kosmetykami-cieni, pudrów, róży, itp. Wymiary palety to 13 x 18 x 1,5 cm.

OPAKOWANIE I WYGLĄD

Paleta wykonana jest z aluminium i jest bardzo lekka. W środku posiada matę magnetyczną do przytrzymywania cieni. Do wyboru jest kilka wzorów: Zebra, Ornament, Glam, Kwiat czerwony, Kwiat różowy, Kwiat biały/srebrny.
GlamBox jest również dostępny w dwóch wymiarach mała (10 x 12 x 1 cm) i duża (13 x 18 x 1, 5 cm)


MOJA OPINIA

Gdy zobaczyłam paletę magnetyczną GlamBox to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Wybrałam duża paletę z motywem kwiatu róży. Idealnie służy ona do przechowania moich pojedynczych cieni. Jest dość pojemna i mieści około 35 okrągłych wkładów. W mojej palecie jest akurat 30, bo ma niestandardowe cienie. Są one przymocowane solidnie, nie wypadają i nie przesuwają się.

Paleta jest przede wszystkim kobieca i estetyczna. Fajnie wygląda i jest bardzo praktyczna. Zawsze mogę ją wrzucić do torebki i zabrać ze sobą. Ułatwia mi ona wykonanie codziennego makijażu, zwłaszcza rano gdy każda minuta jest cenna i warta górę złota. Mam już w planach zakupić kolejną, tylko oczywiście będę mieć problem którą wybrać

A tak wygląda moja paletka z przetransportowanymi cieniami.


 
ZALETY

- wygląda
- lekka i praktyczna
- solidnie wykonana
- cienie są dobrze przymocowane
- dostępna w kilku wzorach kolorystycznych

WADY

- trochę ciężko ją otworzyć myślę że to kwestia „wyrobienia się" zamknięcia


PODSUMOWUJĄC MOJA OCENA 5 / 5


Kochani co sądzicie o GlamBoxie? Znacie, a może macie w swojej kolekcji?



***


UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać, a co najważniejsze elementy dekoracyjne nie wycierają się :)

      Usuń

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pozostawienia swojej opinii. Wszystkie spostrzeżenia są zawsze mile widziane. Kochani staram się systematycznie odwiedzać Wasze blogi.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.